- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
To zależy czy jest wyszczególniony w cenniku jakoś extra. Tu trzeba sprawdzać. Jeśli nie, to jest stacjonarny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
@Piotrekk85Możesz sam to sprawdzić bez cennika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Jak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Widzę, że dyskusja nam tutaj tak trochę... zboczyła na tematy o opłatach przy połączeniach z nrów także innych operatorów i na nry niekoniecznie związane z BOK-iem :D.
Chciałbym wrócić jednak do głównej sprawy poruszonej przez @Kornel59... W tamtym czasie nie tylko u Niego, ale także u innych użytkowników, był problem z działaniem czata na apce. Zmniejszona była wydajność po stronie platformy obsługującej takie połączenia. Naturalnie teraz powinno być OK.
Niemniej jednak chciałbym dopytać autora, czy nadal zauważa jakieś problemy? (Pytam oczywiście w kontekście najnowszej wersji: 4.1.2).
- « Poprzedni
- Następny »