- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Ostatni raz z połączenia z doradcą za pomocą aplikacji udało się połączyć 21 grudnia. Od 27 grudnia po podjęciu próby połączenia pojawia się ekran: "pobieram dane" i nic się nie dzieje. Kontaktowałem się w tej sprawie z BOK Orange i pani Sandra ***** doradziła, żeby odinstalować aplikację, ponownie ją pobrać i zainstalować. Tak też uczyniłem. Niestety, bez żadnego efektu - nadal po próbie połączenia z konsultantem pojawia się wspomniany ekran. Nadmieniam, że za połączenie z konsultantem "tradycyjną drogą" trzeba zapłacić, co też natychmiast ujawniła aplikacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
A możesz wejść w zakładkę uprawnienia, co masz zaznaczone na zielono? Którą masz wersję Androida na telefonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
U mnie na dwóch telefonach z Androidem tez nie działa. Ten sam komunikat. Kilka dni temu działało ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Mam to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Też to samo. Z aplikacji na dwóch tel. czat oraz połączenie z BOK nie działa. Jeśli chodzi o stronę, to nie przychodzi SMS potrzebny do zalogowania do nowego Mój Orange. Połączenie z czatem ze strony też nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
@luxer @Arti_Kn_Pl i @Pietia, na pełnym logowaniu do aplikacji MO ostatnia zakładka Uprawnienia musi mieć wszystkie sześć checkboxy na zielono. Taki urok aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
checkboxów tam jest z 10 wszystkie na zielono dałem nadal nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
@Arti_Kn_Pl, ja mam na 7.0 tylko sześć i jak najedziesz na słuchawkę, to wyświetlają się podpowiedzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Dziś czat jest przeciążony to może od tego. Alternatywą jest kontakt na bezpośredni numer 510100100, ale raczej długo się będzie czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem
Też na 7.0 jak jestem zalogowany na usługi stacjonarny 7 checkboxów, a jak na mobilne 10 checkboxów. Tak podpowiedzi się wyświetlają później szybkie połączenie z doradcą i biały ekran z małym napisem pobieram dane i już tak zostaje. Zobaczym jutro moze to chwilowe
- « Poprzedni
- Następny »