Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

Ostatni raz z połączenia z doradcą za pomocą aplikacji udało się połączyć 21 grudnia. Od 27 grudnia po podjęciu próby połączenia pojawia się ekran: "pobieram dane" i nic się nie dzieje. Kontaktowałem się w tej sprawie z BOK Orange i pani Sandra ***** doradziła, żeby odinstalować aplikację, ponownie ją pobrać i zainstalować. Tak też uczyniłem. Niestety, bez żadnego efektu - nadal po próbie połączenia z konsultantem pojawia się wspomniany ekran. Nadmieniam, że za połączenie z konsultantem "tradycyjną drogą" trzeba zapłacić, co też natychmiast ujawniła aplikacja

23 ODPOW. 23

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

A możesz wejść w zakładkę uprawnienia, co masz zaznaczone na zielono? Którą masz wersję Androida na telefonie?


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

U mnie na dwóch telefonach z Androidem tez nie działa. Ten sam komunikat. Kilka dni temu działało ok.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

Mam to samo


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

Też to samo. Z aplikacji na dwóch tel. czat oraz połączenie z BOK nie działa. Jeśli chodzi o stronę, to nie przychodzi SMS potrzebny do zalogowania do nowego Mój Orange. Połączenie  z czatem ze strony też nie działa.

Anonim

Nie dotyczy

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

@luxer @Arti_Kn_Pl i @Pietia, na pełnym logowaniu do aplikacji MO ostatnia zakładka Uprawnienia musi mieć wszystkie sześć checkboxy na zielono. Taki urok aplikacjiEmotikon: SzczęśliwyEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

checkboxów tam jest z 10 wszystkie na zielono dałem nadal nie działa

Anonim

Nie dotyczy

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

@Arti_Kn_Pl, ja mam na 7.0  tylko sześć i jak najedziesz na słuchawkę, to wyświetlają się podpowiedzi?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

Dziś czat jest przeciążony to może od tego. Alternatywą jest kontakt na bezpośredni numer 510100100, ale raczej długo się będzie czekać.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

apka Mój Orange - nieudane próby połączenia z konsultantem

Też na 7.0 jak jestem zalogowany na usługi stacjonarny 7 checkboxów, a jak na mobilne 10 checkboxów. Tak podpowiedzi się wyświetlają później szybkie połączenie z doradcą i biały ekran z małym napisem pobieram dane i już tak zostaje. Zobaczym jutro moze to chwilowe