- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Możesz wejść na czata, i tam pozostawić reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Lista form kontaktu jest podana na stronie https://orange.pl/view/kontakt
Obecnie nie przekazujemy adresu e-mail. Reklamację można wysłać na Adres korespondencyjny: Orange Polska S.A. ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice, oraz dodać w salonie, na infolinii albo na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Kompletnie nie rozumiem dlaczego Orange woli kolejki ludzi przynoszących reklamacje do salonu zamiast kontakt e-mail.
A co się dzieje z reklamacją wysłaną e-mailem na adres bok@orange.pl?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
żeby nie było zbyt łatwo. Ja do salonu nie pójdę bo tam się spędza długie godziny, prędzej wyślę pocztą. Ale jedno jest pewne, że nadal będę postrzegał Orange jako firmę z poprzedniej epoki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Możesz wejść na czata, i tam pozostawić reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@Jarekto powiedz mi, jak mam odpowiedzieć na maila z bok@orange.pl? Też tylko przez czat ? Czy pisać pismo na Skierniewice do punktu kontaktowego? A może jednak odpowiedzieć na maila?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Odpowiedzieć na reklamację można normalnie na maila. Wtedy jest zachowana ciągłość korespondencji i nie jest potrzebna weryfikacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Na tym czacie, przy zgłaszaniu reklamacji, można wklejać screeny lub załączać przynajmniej pdf'y?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Jeżeli jest taka konieczność - w przypadku jak wyżej, gdzie trzeba np. dodać zrzuty - to należy pamiętać o weryfikacji. W treści maila powinien znaleźć się kod abonencki, oraz numer usługi o którą chodzi. Więcej o kodach do autoryzacji tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/kody-do-autoryzacji-kod-pin-i-kod-abonencki
W razie konieczności odpowiedzi na maila, nie należy odpisywać na mail z początkiem no_reply. Całość korespondencji trzeba przesłać na mail bok@orange.pl (oczywiście z samą treścią odpowiedzi).
- « Poprzedni
- Następny »