- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Przychodzę z pytankiem o pewną kwestię dotyczącą adresu mailowego.
Generalnie było tak:
- na koncie Mój Orange zmieniłem w ustawieniach "Kontaktowy adres e-mail właściciela konta" na aktualny,
- po kontakcie z doradcą, zmieniłem również mail służący do logowania się do MO (czat był jedynym sposobem, by to uczynić).
To wszystko odbyło się wiele miesięcy temu. Dzisiaj natomiast wysłałem zapis rozmowy z doradcą, odnośnie usterki internetu, na skrzynkę i co widzę? W nagłówku obok nr telefonu, nazwiska doradcy i daty zakończenia widnieje co? Mój stary adres e-mail 🙂 Gdzie się ukrywa ostatnia opcja zmiany maila, aby do mojego konta MO we wszystkich aspektach przypisany był aktualny adres? 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Luis obawiam się, że dla klientów są widoczne tylko te dwie możliwości. Dla pewności bym sprawdził czy aktualnie adres do korespondecji nadal jest poprawny (nowy). Jeśli trzeba to go popraw, a jeśli wszystko się zgadza, to uderz na czacie z opisem tej sytuacji i prośbą o uaktualnienie. To jedyna możliwość. Jak będziesz miał odpowiedź o uaktualnieniu danych, to namawiam to ponownego sprawdzenia i podzielenia się jego wynikami z nami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
@Luis to zgłoś to na czat Orange, bo tu forum użytkowników usług Orange, my ci tego nie naprawimy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
Oczywistym jest, że z poziomu forum nikt tego nie naprawi. Chciałem się upewnić, czy przypadkiem nie ominąłem jeszcze jakiejś rubryki w ustawieniach konta, która też odpowiadała za zmianę adresu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
@Luis ja robiłem zmianę adresu @ do konta Mój Orange, poprzez czat Orange i jest ok.
Jeśli u ciebie jest inaczej, to zgłoszenie zrobić i ci to naprawią 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
@Luis Zadzwoń na infolinię i zgłoś to, że masz dalej stary adres. Zmienią, albo przyjmą zgłoszenie (gdyby nie mogli tego zrobić od ręki w dostępnych systemach)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Luis obawiam się, że dla klientów są widoczne tylko te dwie możliwości. Dla pewności bym sprawdził czy aktualnie adres do korespondecji nadal jest poprawny (nowy). Jeśli trzeba to go popraw, a jeśli wszystko się zgadza, to uderz na czacie z opisem tej sytuacji i prośbą o uaktualnienie. To jedyna możliwość. Jak będziesz miał odpowiedź o uaktualnieniu danych, to namawiam to ponownego sprawdzenia i podzielenia się jego wynikami z nami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
@Luis wygląda, że w apce nie do końca zmiana adresu e-mail do kontaktu jest aktualizowana. Pewnie jakieś niedopatrzenie programistów. Warto zweryfikować na infolinii, czacie. Albo konsultant ręcznie zmieni, albo przyjmie zgłoszenie, reklamację na nie do końca prawidlową zmianę adresu e-mail do kontaktów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana adresu e-mail, ale jednak nie do końca
@Luis pod koniec kwietnia zmieniłem adres email do korespondencji (m.in. do zgód marketingowych). Dziś na stary email przyszły mi reklamówki z orange. Także wygląda na to, że problem jest dość głębszy i oby znalazł się ktoś, kto to ogarnie.