- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Po ostatniej aktualizacji z listopada jest jakiś problem z dodawaniem zdjęcia do profilu użytkownika w aplikacji 'Mój Orange'. Chodzi o aplikację dla systemu iOS (Iphone). Zdjęcie powinno się zaimportować z aplikacji 'Kontakty'. Niestety pomimo istnienia w kontaktach wpisu zawierającego prawidłowy numer telefonu, jak i zdjęcie, nie jest ono importowane do profilu Mój Orange. Testowałem na dwóch różnych modelach Iphone.
Natomiast w aplikacji dla Androida problem nie występuje!
pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za info, przekazujemy już do naszych deweloperów. Jeszcze nie mogę obiecać, że w najbliższej wersji zostanie to poprawione, bo teoretycznie zakres wdrożenia mamy zamknięty, ale zrobimy co się da, aby to upchnąć 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
sprawdź, proszę, czy na najnowszej wersji - 4.1 dzieje się to samo 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
Tak, wczoraj zaktualizowałem i niestety dalej to samo:(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
@ptrMożesz tez sprawdzić czy masz nowszy https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Aktualizacja-bezpieczeństwa-iOS/m-p/65952#M4795
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
Czy w apce logujesz się tylko do jednego konta (jeden nr, np. komórkowy), czy może jeszcze do innego? Jeśli to drugie - to czy również na tym drugim nr. nie dochodzi do załadowania zdjęcia?
Proponuję wyczyścić dane aplikacji Mój Orange, ponownie ją uruchomić i oczywiście zalogować się do konta (przy okazji oczywiście upewnij się, że stosowne uprawnienie jest włączone).
[edit]: choć mało prawdopodobne, by to pomogło, zważywszy na wcześniejszy opis ("Testowałem na dwóch różnych modelach Iphone.")
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
Na wszelki wypadek usunąłem apkę i zainstalowałem jeszcze raz. Niestety nic nie pomogło. Loguję się na dwóch różnych numerach (jeden abonament i jeden pre-paid). Na jednym i drugim telefonie tak samo. Chyba iOS 11.2 musiał coś namieszać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
Jeszcze dla pewności dopytam: logowanie pełne (login/nr i hasło do serwisu Mój Orange) czy w trybie 'Szybkiego podglądu'?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie w profilu użytkownika.
loguję się przez nr telefonu i hasło w pełnym podglądzie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »