Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zdjęcie w profilu użytkownika.

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Zdjęcie w profilu użytkownika.

Witam!

 

Po ostatniej aktualizacji z listopada jest jakiś problem z dodawaniem zdjęcia do profilu użytkownika w aplikacji 'Mój Orange'. Chodzi o aplikację dla systemu iOS (Iphone). Zdjęcie powinno się zaimportować z aplikacji 'Kontakty'. Niestety pomimo istnienia w kontaktach wpisu zawierającego prawidłowy numer telefonu, jak i zdjęcie, nie jest ono importowane do profilu Mój Orange. Testowałem na dwóch różnych modelach Iphone.

 

Natomiast w aplikacji dla Androida problem nie występuje!

 

pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Zdjęcie w profilu użytkownika.

Dzięki za info, przekazujemy już do naszych deweloperów. Jeszcze nie mogę obiecać, że w najbliższej wersji zostanie to poprawione, bo teoretycznie zakres wdrożenia mamy zamknięty, ale zrobimy co się da, aby to upchnąć 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Zdjęcie w profilu użytkownika.

@ptr

sprawdź, proszę, czy na najnowszej wersji - 4.1 dzieje się to samo 🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Zdjęcie w profilu użytkownika.

Tak, wczoraj zaktualizowałem i niestety dalej to samo:(

Anonim

Nie dotyczy

Zdjęcie w profilu użytkownika.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Zdjęcie w profilu użytkownika.

tak, mam 11.2.2


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Zdjęcie w profilu użytkownika.

Czy w apce logujesz się tylko do jednego konta (jeden nr, np. komórkowy), czy może jeszcze do innego? Jeśli to drugie - to czy również na tym drugim nr. nie dochodzi do załadowania zdjęcia?

Proponuję wyczyścić dane aplikacji Mój Orange, ponownie ją uruchomić i oczywiście zalogować się do konta (przy okazji oczywiście upewnij się, że stosowne uprawnienie jest włączone).

 

[edit]: choć mało prawdopodobne, by to pomogło, zważywszy na wcześniejszy opis ("Testowałem na dwóch różnych modelach Iphone.") Smutny robot


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Zdjęcie w profilu użytkownika.

 Na wszelki wypadek usunąłem apkę i zainstalowałem jeszcze raz. Niestety nic nie pomogło. Loguję się na dwóch różnych numerach (jeden abonament i jeden pre-paid). Na jednym i drugim telefonie tak samo. Chyba iOS 11.2 musiał coś namieszać...


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Zdjęcie w profilu użytkownika.

Jeszcze dla pewności dopytam: logowanie pełne (login/nr i hasło do serwisu Mój Orange) czy w trybie 'Szybkiego podglądu'?

Anonim

Nie dotyczy

Zdjęcie w profilu użytkownika.

@ptrTo nie wina IOS bo on jest od dwóch dni.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Zdjęcie w profilu użytkownika.

loguję się przez nr telefonu i hasło w pełnym podglądzie