- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz połączeń
Mam w ustawieniach aplikacji (4.0.2) autoryzację, więc powinno być ok i było raz. Drugi raz wskoczył ten błąd! Spróbuj ponownie nie działał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz połączeń
@Anonim zakładam, że sprawdzałeś wykaz do swojego numeru w pakiecie Orange Love, a może przypadkiem zmieniłeś usługę, na TV albo Neostradę... tam trudno o połączenia 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz połączeń
Misiek62 napisał(-a):@burebusek zakładam, że sprawdzałeś wykaz do swojego numeru w pakiecie Orange Love, a może przypadkiem zmieniłeś usługę, na TV albo Neostradę... tam trudno o połączenia 😉
Nic nie zmieniałem @Misiek62. Ten błąd pojawił się po autoryzacji i nic nie zmieniałem w aplikacji. Mam wszystkie screeny wszystkich usług i tam jest wszystko ok. Za dużo tego nie jest, żeby nie ogarnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz połączeń
Piotrekk85 napisał(-a):
Ile masz kont podpiętych w aplikacji?
@Piotrekk85, tyle, ile wymieniłem, czyli 6, ponieważ obok każdej usługi mam okrągły przycisk do oznaczania usługi, a potem podglądu. Stosuję szybki podgląd i przewijając, jest ich 6xdublerka, czyli 12