- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
Proszę Was o informację gdzie zgłosić 'nietypowe' zachowanie serwisu internetowego Mój Orange i w ogólności zachowania niedawno zarejestrowanej karty PRE-PAID.
Zwróciłem się w tej sprawie bezpośrednio na infolinię, ale oczywiście tam nie widzą żadnego problemu. Jednak wydaje mi się, że naruszenie bezpieczeństwa danych nie jest błahe - zresztą oceńcie sami.
Jakiś czas temu zakupiłem starter - bez przypisanego numeru. Aktywowałem go na początku grudnia ubiegłego roku. Kartę włożyłem do telefonu, uruchomiłem, wybrałem i przypisałem numer z proponowanej listy. Wszystko poszło ok. Mając kartę w telefonie stworzyłem sobie konto w serwisie Mój Orange, Po tym wszystkim kartę z telefonu wyjąłem i odłożyłem chwilowo 'na półkę'.
Kilka dni temu zalogowałem się w serwisie Mój Orange na koncie tej karty, aby przypomnieć sobie do kiedy ona jest jeszcze ważna. Na początku moje zaskoczenie wywołał stan środków na karcie równy 0,00 zł. Sprawdzając dalej okazało się, że na bilingu mam całą masę rozmów oraz sms-ów na zupełnie nie znane mi numery, ale co najciekawsze, udało mi się odczytać biling do początku października 2017 - no a ja kartę aktywowałem na początku grudnia. Historia połączeń cały czas jest uzupełniana o bieżące połączenia, a karta cały leży na półce i nie jest włożona do żadnego telefonu : sprawdzałem ze 3 razy.
W historii pojawia się też kilka doładowań - a ja żadnego doładowania jeszcze nie robiłem. Co ciekawe, na tym bilingu w ogóle nie pojawiają się faktycznie wysłane przeze mnie sms-y, ani wykonane połączenia.
Sprawa jest niby błaha, ale skoro ja widzę nie swoją listę połączeń na moim koncie, to kto widzi moją listę połączeń ?.
Ponadto w sądzie biling z rozmów traktowany jest jako mocny dowód. W hipotetycznej sytuacji, przy oczywiście sporym pechu, jak udowodnić, że te połączenia nie są wykonane przeze mnie. Ryzyko raczej nie jest jakieś istotne, ale sam fakt pojawienia się bilingu innej osoby, przypisanego do mojego nazwiska jest już niepokojący.
Dlatego proszę Was o pomoc do kogo się z tym zgłosić skoro na infolinii nie widzą w takim zachowaniu serwisu Mój Orange żadnego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
To jak najbardziej kwalifikuje się jako incydent bezpieczeństwa. Sugerowałbym ponowny kontakt z BOK lub wysłanie opisu z danymi na bok@orange.pl
Tu małe zastrzeżenie: kartę nabyłeś z legalnej dystrybucji, sam wyłamałeś ją ze startera. To nie było w lombardzie czy w mniej oficjalnych źródłach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
No o ile stacja BLISKA jest legalną dystrybucją to tak, kartę nabyłem z legalnej dystrybucji
Na BOK to zgłaszałem, ale tam twierdzą, że u nich wszystko jest OK. No a u mnie biling rośnie i rośnie ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
Zgłoś to do GOIDO, niebezpiecznik.pl, zaufanatrzeciastrona.pl to zrobi się głośno i Orange weźmie się do wyjaśnienia problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
a mam prośbę, zadzwoń ze swojej karty sim na bezpłatny numer *555 - czy zgadza się Twój numer telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
Karta w momencie jak ją używałem działała poprawnie. Ale dla ostatecznego upewnienia się jutro ją ponownie włożę do telefonu i dokładnie sprawdzę. Napiszę wtedy co i jak.
Wczoraj napisałem e-mail do bok@orange.pl, zobaczymy czy coś odpowiedzą. Natomiast jak zauważyłem problem kilka dni temu, to napisałem do niebezpiecznik-a co z tym zrobić, żeby ORANGE nie zamiotło tematu pod dywan. Niestety temat ich nie zainteresował i nic nie odpowiedzieli.
Generalnie wszystko pracuje poprawnie, gdybym nie korzystał z serwisu Mój Orange to nie wiedział bym o problemie. Wygląda to tak, że pod konto tej karty, przez jakiś błąd systemu 'podlinkowała' się lista rozmów kogoś innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
Sprawdziłem kartę w telefonie. Dzwoniąc na jej numer odzywa się prawidłowo. Oddzwaniając też wysyła prawidłowy numer. Wysłane z niej SMS-y prawidłowo obciążają konto i docierają spod właściwego numeru.
Ale na liście rozmów po moich działaniach nie ma żadnego śladu, za to pojawia się cała masa połączeń, z którymi nie mam nic wspólnego. Dodatkowo w historii doładowań widzę kolejną już zmianę numeru telefonu (za 4,00 zł). Orange w sprawie nadal milczy.
A czy sama lista rozmów bez powiązania jej z osobą bądź numerem dzwoniącego podlega ochronie danych osobowych ? Sprawa staje się coraz mniej zabawna, Orange nic sobie z tego nie robi i zastanawiam się, czy nie pójść z tym tematem na policję / do prokuratury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
@Andrzej_SA na stronie www Mój Orange tez jest tak samo ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
VDSL2, Tak w zarówno w aplikacji, jak i w serwisie www widzę dokładnie to samo, w sensie, że lista połączeń oraz lista doładowań jest taka sama - i zdecydowanie nie moja.
PS. W Orange coś drgnęło, status sprawy zmienił się na zamknięty i otrzymałem e-mail z prośbą o uzupełnienie danych tzn. podanie numeru telefonu, kodu PUK i numeru karty SIM dla dalszego procedowania. Zobaczymy co z tego wyniknie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange nie widzę swojej listy rozmów - ale za to widzę zupełnie kogoś innego
Coś jest na rzeczy, ostatnio teść rozmawiał (Orange dla Firm) przy mnie ze znajomym i nagle okazało się w połowie, że prowadzi rozmowę z kimś innym
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »