- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowy na koncie Mój Orange
Hej. Na wstępie napiszę, że nie mam abonamentu podpisanego z Orange. Mam wzięty sprzęt w Orange ale tylko na raty. Odstąpiłam od umowy i czekam właśnie na decyzje. Doradca pisał ze potrwa to Max do 7 dni i ze odpowiedz dostanę na koncie Orange, ze umowa została anulowana. Ale pytanie brzmi dlaczego jak wchodzę w zakładkę umowy po zalogowaniu to nic się nie wyświetla? Totalnie czarny ekran.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowy na koncie Mój Orange
@Patrycja25 Twoja sytuacja jest nieco dziwna. Zakładam, że konto na Mój Orange masz. Tyle, że w mojej ocenie nie bardzo co ma wyświetlać. Niestety, w kwestiach funkcjonowania kont klienta, tu nikt za bardzo nie ma jak pomóc bo nie mamy wglądu do systemów Orange. Zostaje tylko doradca, ewentualnie czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowy na koncie Mój Orange
@Patrycja25 będzie problem w sprawdzeniu stanu odstąpienia od umowy, skoro nie jesteś klientem Orange. Najszybciej i najpewniej na jakim etapie jest odstąpienie od umowy na sprzęt poda konsultant, czat infolinia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowy na koncie Mój Orange
@Patrycja25 a czy widziałaś już tam dodany plan? Czasem pojawia się z opóźnieniem. Tym bardziej jak złożyłam dyspozycję odstąpienia możesz go nie widzieć. Zachęcam do kontaktu z BOK.