Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Umowy na koncie Mój Orange


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 39
  • 0

Umowy na koncie Mój Orange

Hej. Na wstępie napiszę, że nie mam abonamentu podpisanego z Orange. Mam wzięty sprzęt w Orange ale tylko na raty. Odstąpiłam od umowy i czekam właśnie na decyzje. Doradca  pisał ze potrwa to Max do 7 dni i ze odpowiedz dostanę na koncie Orange, ze umowa została anulowana. Ale pytanie brzmi dlaczego jak wchodzę w zakładkę umowy po zalogowaniu to nic się nie wyświetla? Totalnie czarny ekran. 

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18620
  • 186

Umowy na koncie Mój Orange

@Patrycja25  Twoja sytuacja jest nieco dziwna. Zakładam, że konto na Mój Orange masz. Tyle, że w mojej ocenie nie bardzo co ma wyświetlać. Niestety, w kwestiach funkcjonowania kont klienta, tu nikt za bardzo nie ma jak pomóc bo nie mamy wglądu do systemów Orange. Zostaje tylko doradca, ewentualnie czat. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19956
  • 57688
  • 784

Umowy na koncie Mój Orange

@Patrycja25 będzie problem w sprawdzeniu stanu odstąpienia od umowy, skoro nie jesteś klientem Orange. Najszybciej i najpewniej na jakim etapie jest odstąpienie od umowy na sprzęt poda konsultant, czat infolinia.

Anonim

Nie dotyczy

Umowy na koncie Mój Orange

@Patrycja25 a czy widziałaś już tam dodany plan? Czasem pojawia się z opóźnieniem. Tym bardziej jak złożyłam dyspozycję odstąpienia możesz go nie widzieć. Zachęcam do kontaktu z BOK.