- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie
Chyba to nowość.
W Mój Orange można sprawdzić czy przysługuje nam odszkodowanie w przypadku zgłoszenia problemu z działaniem usługi mobilnej:
Jak to sprawdzić ?
W aplikacji Mój Orange i na stronie www.orange.pl, po zalogowaniu możemy sprawdzić czy należy nam się odszkodowanie za przerwę w działaniu usługi mobilnej.
- Wystarczy, że na zamkniętej dyspozycji technicznej klikniemy guzik Sprawdź odszkodowanie.
- Wówczas otrzymamy komunikat o możliwości naliczenia odszkodowania lub o braku spełnienia warunków do jego naliczenia.
- Gdy spełniamy warunki do naliczenia odszkodowania otrzymamy komunikat o możliwości skontaktowania się z obsługą poprzez czat lub innym dla niego dogodnym kanałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie
@Arti_Kn_Pl Ciekawostka...Myślę, że niewiele osób o tym wie. Ciekawe jakie są kryteria przyznawania owego odszkodowania. Czy algorytm został tak ustawiony (zależy do czego się odnosi w weryfikacji uszkodzenia), że przy właśnie mobilnych nie należy się w 99% (no, chyba, ze BTS-y padną w całej okolicy)??
To dość trudno ustalić 😉 co klient końcowy otrzymywał, a co powinien mieć...szczególnie przy usługach głosowych. W aspekcie wyłączenia 3G, to chyba niezbyt trafiony pomysł 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie
Najlepszym rozwiązaniem byłoby automatyczne naliczanie odszkodowania, duży plus w oczach klienta gdy widzi na fakturze że pomniejszono o te parę złotych za awarię. No ale kasa najważniejsza, 99% nawet nie wie że może takie odszkodowanie dostać.