Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2128
  • 6054
  • 199

Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie

Chyba to nowość.

 

W Mój Orange można sprawdzić czy przysługuje nam odszkodowanie w przypadku zgłoszenia problemu z działaniem usługi mobilnej:

Jak to sprawdzić ?

W aplikacji Mój Orange i na stronie www.orange.pl, po zalogowaniu możemy sprawdzić czy należy nam się odszkodowanie za przerwę w działaniu usługi mobilnej.

  • Wystarczy, że na zamkniętej dyspozycji technicznej klikniemy guzik Sprawdź odszkodowanie.
  • Wówczas otrzymamy komunikat o możliwości naliczenia odszkodowania lub o braku spełnienia warunków do jego naliczenia.
  • Gdy spełniamy warunki do naliczenia odszkodowania otrzymamy komunikat o możliwości skontaktowania się z obsługą poprzez czat lub innym dla niego dogodnym kanałem.
     

 

https://www.orange.pl/omnibook/drzewo-reklamacje#sprawdz-czy-przysluguje-ci-odszkodowanie-za-przerwe...

2 ODPOW. 2

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie

@Arti_Kn_Pl Ciekawostka...Myślę, że niewiele osób o tym wie. Ciekawe jakie są kryteria przyznawania owego odszkodowania. Czy algorytm został tak ustawiony (zależy do czego się odnosi w weryfikacji uszkodzenia), że przy właśnie mobilnych nie należy się w 99% (no, chyba, ze BTS-y padną w całej okolicy)??

To dość trudno ustalić 😉 co klient końcowy otrzymywał, a co powinien mieć...szczególnie przy usługach głosowych. W aspekcie wyłączenia 3G, to chyba niezbyt trafiony pomysł 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2128
  • 6054
  • 199

Sprawdź czy przysługuje Ci odszkodowanie

Najlepszym rozwiązaniem byłoby automatyczne naliczanie odszkodowania, duży plus w oczach klienta gdy widzi na fakturze że pomniejszono o te parę złotych za awarię. No ale kasa najważniejsza, 99% nawet nie wie że może takie odszkodowanie dostać.