- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skrzynka MMS trudne pytanie
Witam serdecznie wszystkich.
Mam pewną zagwozdkę związaną z odbieraniem MMS przez konto orange.
Kiedyś posiadałem numer W orange na który często odbierałem MMSY. Obecnie numer jest nieaktywny od 2016/2017r do teraz.
Zastanawia mnie czy MMSY wysyłane do mnie na mój dawny numer telefonu trafiały do skrzynki MMS/albumu MMS w multibox? I jeżeli tak to czy nadal mogą być na moim dawnym koncie ?
Czy w ogóle tą usługę trzeba było jakoś aktywować? Bo nie pamiętam żebym kiedykolwiek konfigurował coś takiego jak multibox.
Czy może jednak każdy klient posiadający numer w orange miał tą usługe automatycznie włączoną?
Próbowałem znaleźć odpowiedź w innych wątkach.
np o tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Odbieranie-MMS/td-p/99710
W rozwiązaniu Pan Wojciech wskazał „Jeżeli ktoś dostał wiadomość jak pierwszym poście (Otrzymales nowa wiadomosc MMS od numeru xxxxxxxxx. Aby ja obejrzec zaloguj sie na http://orange.pl/mms ), wystarczy wejść pod adres: https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true Wtedy zalogować się do Multi Boxa. Jeżeli nie posiadasz konta, to wystarczy je zarejestrować.”
Z kontektu wynika, że po zarejestrowaniu się zaległe MMSY dojdą na nasze konto.
Oznacza to, że nawet gdy nie miało się zarejestrowanego konta to MMSY i tak dochodziły ? To brzmi dosyć abstrakcyjnie. Czy to znaczy, że jak ktoś dostanie kiedyś mój dawny numer telefonu i założy konto to będzie miał dostęp do moich dawnych MMSÓW?
Dodam, że gdy chcę się zalogowac do orange używając starego numeru telefonu - klikam przypomnij hasło(nie pamiętam go już) to dostaje informacje”Podany login lub nr usługi nie posiada konta na portalu. Zarejestruj się”.
Bardzo proszę o wyjaśnienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skrzynka MMS trudne pytanie
@Simon13 jakiś czas temu Orange przeprowadzało likwidację nieaktywnych kont. Po tak długim czasie Twoje konto już pewnie jest usunięte.
MMS-y jak nie mogły zostać odebrane na telefonie trafiały do MuktiBox-a. Jeżeli by było aktywne konto, powinno dać się je odczytać.
Twoich dawnych MMS-ów nikt nie odczyta, bo konto zostało usunięte z powodu braku aktywności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skrzynka MMS trudne pytanie
@ketrasaArturnapisał(-a)
@Simon13 jakiś czas temu Orange przeprowadzało likwidację nieaktywnych kont. Po tak długim czasie Twoje konto już pewnie jest usunięte.
MMS-y jak nie mogły zostać odebrane na telefonie trafiały do MuktiBox-a. Jeżeli by było aktywne konto, powinno dać się je odczytać.
Twoich dawnych MMS-ów nikt nie odczyta, bo konto zostało usunięte z powodu braku aktywności.
ketrasaArtur dziękuję za odpowiedź.
Czyli multiboxa miał automatycznie każdy klient orange? Nie trzeba było tego jakoś osobno aktywować? Miałem abonament lub mix , nie pamiętam.
Rozumiem, że jedynie te które nie doszły na telefon trafiały do multibox - wtedy było to powiadomienie w stylu „masz nową wiadomość mms aby ją odczytać zaloguj się tu i tu...” ?
Czy MMSY które trafiały do skrzynki multibox były po jakimś czasie automatycznie usuwane? Znalazłem taką informacje w załączonym zdjęciu(znalezione w internecie) jakoby tylko w przypadku multibox gold i platinium MMSY nie były kasowane. W przypadku multibox standard - były automatycznie kasowane.
I ostatnie pytanie: przy założeniu, że w moim multiboxie były jakieś MMSY a mój dawny numer po jakimś czasie trafi do obiegu i ktoś Go dostanie i zarejestruje na nim swoje konto To czy będzie miał do nich dostęp?
Sorki za dociekliwość chcę poprostu zrozumiec jak to działało/działa.