- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
Dzień dobry,
Nie wiem czy to coś po Waszej stronie czy Blue Media, ale w tym miesiącu nie mam możliwości opłacenia rachunków (Orange Światło i nju) za pomocą Google Pay.
Próbowałem różnych przeglądarek, różnych komputerów i bez zmian, ikona Google Pay się wyszarza i pojawia się komunikat:
Bardzo nam przykro, ale wygląda na to, że płatność za pomocą Google Pay nie jest możliwa w tym momencie na Twoim urządzeniu.
Załączam zrzut ekranu:
Póki mam czas to czekam, ale ostatecznie opłacę już standardowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
@Jankes_zg zgłoszenie zrobić, jak jakiś błąd w płatnościach, to wyjaśnią sprawę, tu pewnie nie uzyskasz odpowiedzi, chyba że ktoś też tak płaci rachunki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
@Anonim Tak też zrobiłem, a to zostanie najwyżej dla potomnych jak już się wszystko wyjaśni 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
@Jankes_zg jeszcze dodam, że jeśli środki po dokonaniu niedoszłej płatności zostały pobrane z konta, to BlueMedia zwraca na konto, z którego zostały pobrane do około 5 dni roboczych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
@ketrasaArtur Nic nie zostaje pobrane, bo nawet nie jestem w stanie przejść do następnego kroku. Błąd pojawia się już na oknie wyboru sposobu płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay
@Jankes_zg najczęściej to oczywiste, ale czy czyściłeś ciasteczka w przeglądarce?