Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 29
  • 0

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

Dzień dobry,

 

Nie wiem czy to coś po Waszej stronie czy Blue Media, ale w tym miesiącu nie mam możliwości opłacenia rachunków (Orange Światło i nju) za pomocą Google Pay.

Próbowałem różnych przeglądarek, różnych komputerów i bez zmian, ikona Google Pay się wyszarza i pojawia się komunikat:

Bardzo nam przykro, ale wygląda na to, że płatność za pomocą Google Pay nie jest możliwa w tym momencie na Twoim urządzeniu.

Załączam zrzut ekranu:

2022-06-10.png

 

Póki mam czas to czekam, ale ostatecznie opłacę już standardowo.

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

@Jankes_zg  zgłoszenie zrobić, jak jakiś błąd w płatnościach, to wyjaśnią sprawę, tu pewnie nie uzyskasz odpowiedzi, chyba że ktoś też tak płaci rachunki.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 29
  • 0

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

@Anonim Tak też zrobiłem, a to zostanie najwyżej dla potomnych jak już się wszystko wyjaśni 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56838
  • 772

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

@Jankes_zg jeszcze dodam, że jeśli środki po dokonaniu niedoszłej płatności zostały pobrane z konta, to BlueMedia zwraca na konto, z którego zostały pobrane do około 5 dni roboczych.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 29
  • 0

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

@ketrasaArtur Nic nie zostaje pobrane, bo nawet nie jestem w stanie przejść do następnego kroku. Błąd pojawia się już na oknie wyboru sposobu płatności.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56838
  • 772

Mój Orange - płatność online i niedostępne Google Pay

@Jankes_zg najczęściej to oczywiste, ale czy czyściłeś ciasteczka w przeglądarce?