Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazały :("

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazały :("

Cześć! Zwracam się do Was z prośbą o pomoc z przedłużeniem mojego pakietu Orange Love, który wygasa 09.12.2023 i walczę z tym tematem już ponad miesiąc. Do rzeczy:

1. 13 września 2023 otrzymałem maila z Orange z ofertą przedłużenia Orange Love (zdjęcie nr 1) - przy próbie przedłużenia online komunikat: "Z powodu błędu technicznego nie udało nam się zaprezentować ofert" (zdjęcie nr 2). Podczas konfiguracji samodzielnej brak mojego pakietu (zdjęcie nr 3), chociaż w mailu otrzymałem ofertę na identycznych warunkach.

2. 13 września 2023 kontakt z chatem Orange - konsultant nie ma pojęcia o co chodzi, stwierdził błąd techniczny na portalu i założył sprawę o numerze: INC0000xxXXxxXX. Do dzisiaj tj. 25 października 2023 zero odpowiedzi w tej sprawie.

3. 2 października 2023 kolejny kontakt z chatem Orange - konsultant stwierdził, że pod moim adresem nie ma możliwości technicznych na światłowód (mam go od minimum 4 lat), po dłuższej rozmowie jednak stwierdził, że możliwość raczej jest, ale z mniejszą prędkością bo ten plan, który aktualnie mam nie powinien mi działać (aktualnie mam 1Gb/s i pakiet Premium, zaproponował 600 Mb/s i pakiet Extra). Po wyjaśnieniu konsultantowi, że co prawda światłowód nie idzie bezpośrednio do mieszkania (na klatce w bloku jest skrzynka ze światłowodem, a do mieszkania pociągnięty kabel Ethernet 1Gb/s + ONT) to po podłączeniu kablem do routera prędkość testowana u mnie wynosi (Pobieranie 960 / Wysyłanie 300), a po WIFI (Pobieranie 860 / Wysyłanie 298). Jestem super zadowolony z takich wyników i chce przedłużyć mój pakiet na identycznych warunkach. Konsultant nie wiedział co z tym zrobić także założył nową sprawę o numerze: xxXXxxXX i kazał czekać za kontaktem. Do dzisiaj kontaktu brak.

Dodam tylko, że w pakiecie Orange Love mam: Telewizje, Internet, Telefon stacjonarny, dwa abonamenty komórkowe.

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc lub naprowadzić jak poradzić sobie z taką sytuacją?

Z góry ogromnie dzięki za pomoc!

Zdjęcie nr 1Zdjęcie nr 1

 

Zdjęcie nr 2Zdjęcie nr 2

 

 

Zdjęcie nr 3Zdjęcie nr 3

 

____________

* Poprawiłem czytelność wpisu. Ukryłem dane wrażliwe - Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2117
  • 5982
  • 198

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

Na identycznych się nie da. Pakiet Premium został wycofany z oferty, teraz maksymalnym jest pakiet Extra + dodatki np. Canal+ 4K Prestige.
Jeśli nie chcesz zmian to nie rób nic - umowa przejdzie na czas nieokreślony i powinna pozostać na tych samych warunkach, o ile nie miałeś jakiegoś rabatu na 24 mc, ale to sprawdzisz w swojej umowie, a dokładniej w podsumowaniu warunków umowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58544
  • 709

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

@Konrad5589  to forum samopomocy. Tu nie pomożemy . Zakryje dane umowne i wrażliwe 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

Dane są zakryte.

Wiem, że to forum, ale zdarzyło mi się już, że ktoś na tym forum był wstanie mi pomóc z aktywowaniem konta Canal+ Online w pakiecie Orange.

Niedawno też czytałem podobny temat użytkownika "przemyslavic" i również ktoś był mu wstanie pomóc.

Nie oczekuję załatwienia sprawy za mnie, lecz porad innych osób, które miały podobne problemy lub nakierowania co dalej robić z tym "fantem" skoro zakładane są kolejne sprawy w Orange i słuch po nich ginie. 

Mam również taką myśl, chociaż nie wiem jak to się ma w rzeczywistości - brak przedłużenia oferty Orange na kolejne 24 miesiące, czy w takiej sytuacji aktualny pakiet nie powinien przedłużyć się automatycznie na czas nieokreślony? Czy w przypadku braku przedłużenia umowy na kolejne 24 miesiące mogę liczyć się z jakimś "ubytkami" z mojego aktualnego pakietu np. Pakiet Sport Eleven, HBO lub Canal+? Ma ktoś wiedzę na ten temat?

Dzięki za pomoc!


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2117
  • 5982
  • 198

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

Na identycznych się nie da. Pakiet Premium został wycofany z oferty, teraz maksymalnym jest pakiet Extra + dodatki np. Canal+ 4K Prestige.
Jeśli nie chcesz zmian to nie rób nic - umowa przejdzie na czas nieokreślony i powinna pozostać na tych samych warunkach, o ile nie miałeś jakiegoś rabatu na 24 mc, ale to sprawdzisz w swojej umowie, a dokładniej w podsumowaniu warunków umowy.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

Dzięki za rozjaśnienie sytuacji!

Wydaję mi się, że głównym problemem jest tutaj prędkość internetu.
Po rozmowie ze znajomym monterem Orange dostałem informację, że przy braku opcji bezpośredniego podłączenia światłowodem (Ethernet do mieszkania) to Orange wycofało się z prędkości 1Gb/s i ograniczyło prędkość umów 600Mb/s (o ile informacja jest prawdziwa).

To może się po części pokrywać z prawdą, ponieważ ma mapie Orange z zasięgiem usług pod moim adresem widnieje prędkość max 1Gb/s, którą mam obecnie, a już podczas sprawdzenia dostępności konkretnej usługi Orange pod moim adresem widnieje informacja 600Mb/s.

Z tego co sobie przypominam, identyczny problem był gdy podczas trwania umowy chciałem zmienić prędkość z 300Mb/s na 1Gb/s - nie mogłem tego załatwić przez stronę internetową, ale udało się na czacie bądź w salonie Orange (nie pamiętam już dokładnie). Czy jest szansa, że w salonie Orange mogą mieć jakieś dodatkowe opcje niż te dostępne na stronie Orange?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58544
  • 709

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

@Konrad5589 zawsze możesz spróbować, przecież nic nie musisz od razu podpisywać. Może warto poczekać na ofertę świąteczną? 

Co do ograniczeń wynikających z techniki, to się zgodzę, ale czemu nie próbować?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6378
  • 26089
  • 216

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

@Konrad5589 

Skoro jesteś zadowolony to pozostań przy tym co masz, po co poprawiać coś co jest dobre? Umowa przechodzi automatycznie na czas nieokreślony, na warunkach cenowych z ostatniego dnia umowy, tak przynajmniej jest u mnie. Możesz to sprawdzić na swojej umowie, tak jak napisał @Arti_Kn_Pl . Po przedłużeniu  umowa może być mniej korzystna. No i przecież zawsze możesz do tematu wrócić, nie ma żadnego pośpiechu.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

Jeśli tak będzie to byłoby idealnie niestety w ostatnich latach miałem sporo problemów z Orange i obawiam się, że automatycznie przedłużenie na czas nieokreślony może nie być takie kolorowe i nie obędzie się bez przygód.

Tak jak wspominałem w Orange Love mam podłączone kilka usług w tym mój abonament komórkowy oraz jeden dodatkowy extra żony.

Mam też wykupione dodatkowe pakiety telewizyjne takie jak: Mistrzowska Piłka, Canal+ Prestige, Canal+ Online, Eleven Sport, HBO, HBO Max - właśnie o te dodatki najbardziej się obawiam czy zostaną one przedłużone z automatu czy wygasną po zakończeniu trawania umowy, a przedłuży się wyłącznie pakiet "podstawowy". Tym bardziej, że na takie Canal+ pamiętam, że była dodatkowa i oddzielna umowa.

Jest to o tyle dla mnie istotne, że 2 lata temu przy przedłużaniu umowy z Orange i dokupieniu Canal+ walczyłem mailowo i listownie przed pół roku z Orange, ponieważ nie miałem dostępu do Canal+ mimo wykupienia odpowiedniego pakietu.

Niestety nawet na infolinii nie są w stanie dać mi gwarancji co do tego tematu i mogę usłyszeć tylko słowa takie jak "powinno" lub "prawdopodobnie".


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 578
  • 2443
  • 5

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał

A to nie jest tak że usługi zostają tylko opłata na nieokreślonym jest wyższa *np pakiet eleven ze zobowiązaniem na 24 miesiące to 10zł bez zobowiązania 15zł. i tak ze wszystkimi pakietami dodatkowymi typu hbo i c+ Prestige. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6378
  • 26089
  • 216

Problem z przedłużeniem umowy online i aktualnym pakietem Orange Love: "Oferty się nie pokazał


@_Artek_napisał(-a)

A to nie jest tak że usługi zostają tylko opłata na nieokreślonym jest wyższa *np pakiet eleven ze zobowiązaniem na 24 miesiące to 10zł bez zobowiązania 15zł. i tak ze wszystkimi pakietami dodatkowymi typu hbo i c+ Prestige. 


To co się dzieje po zakończeniu umowy terminowej jest ZAWSZE w tej umowie zapisane. Każdy może mieć tam co innego zapisane, przynajmniej teoretycznie. W praktyce zmienia się to nieco, w zależności głównie od tego kiedy umowa była podpisana. Nie rozumiem po co ludziska tak dopytują osoby drugie i trzecie o to, co tylko sami mogą wiedzieć, czytając swoją umowę ze zrozumieniem. Ani żądny sprzedaży sprzedawca ani skłonna do pomocy bratnia dusza nie zastąpią czytania ze zrozumieniem.

U mnie po przejściu na czas nieokreślony nie zmienił się ani zakres usług, ani cena. Co do oferty TV, to trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że ona sama zmienia się dynamicznie, do pewnego stopnia niezależnie od umów: zmieniają się kombinacje pakietów, kanały znikają i pojawiają się, są jakieś kanały gwarantowane, ale one też mogą przecież przestać nadawać i fakt że z tego powodu można wypowiedzieć umowę w tym konkretnie kontekście jest bez znaczenia: zakres usługi TV podlega zmianom.

Przy umowach terminowych w zakresie pakietów telewizyjnych są zwykle jakieś opcje promocyjnego/darmowego sprawdzenia pakietu. Na bezterminowej już tego nie ma, choć oczywiście  w każdej chwili można coś dokupić. Nie wszystko co prawda, bo niektóre pakiety wymagają odrębnej umowy terminowej przy ich zamawianiu.

Czy pakiety domówione w trakcie umowy terminowej (czyli takie, których oryginalna umowa nie obejmowała) są nadal kontynuowane po jej przejściu na czas nieokreślony? Nie wiem, ale nie widzę żadnego powodu dla którego miałoby być inaczej.