- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄
Witam zalogowałem się i chcę wprowadzić swój numer ewidencyjny i oto taki komunikat mi wyskakuje: Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta w portalu orange.pl
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm.. Wprowadzić nr ewidencyjny?
Jeżeli tylko jesteś zalogowany na koncie powiązanym z jakąś usługą (np. nr. komórkowym, nr. stacjonarnym lub Neostradą), to wtedy na swoim koncie widzisz swoje usługi i nie ma potrzeby wprowadzania nr. ewidencyjnego :).
Podejrzewam, że obecne konto, na które się logujesz (m.in. po to, by wejść na forum), zostało założone z opcją 'Nie jestem klientem Orange' - dlatego nie masz podglądu do swoich usług .
Żeby je widzieć, trzeba założyć konto z poziomu https://www.orange.pl/rejestracja.phtml i wybrać 'Jestem klientem Orange'... Możesz sprawdzić, jakie wtedy komunikaty się pojawiają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "
Musisz korzystać ze starej wersji portalu mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "
to gdzie jest nowa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm.. Wprowadzić nr ewidencyjny?
Jeżeli tylko jesteś zalogowany na koncie powiązanym z jakąś usługą (np. nr. komórkowym, nr. stacjonarnym lub Neostradą), to wtedy na swoim koncie widzisz swoje usługi i nie ma potrzeby wprowadzania nr. ewidencyjnego :).
Podejrzewam, że obecne konto, na które się logujesz (m.in. po to, by wejść na forum), zostało założone z opcją 'Nie jestem klientem Orange' - dlatego nie masz podglądu do swoich usług .
Żeby je widzieć, trzeba założyć konto z poziomu https://www.orange.pl/rejestracja.phtml i wybrać 'Jestem klientem Orange'... Możesz sprawdzić, jakie wtedy komunikaty się pojawiają?