Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

► W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

Witam zalogowałem się i chcę wprowadzić swój numer ewidencyjny i oto taki komunikat mi wyskakuje: Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta w portalu orange.pl

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10900
  • 150

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

@cinekinter

Hm.. Wprowadzić nr ewidencyjny?

Jeżeli tylko jesteś zalogowany na koncie powiązanym z jakąś usługą (np. nr. komórkowym, nr. stacjonarnym lub Neostradą), to wtedy na swoim koncie widzisz swoje usługi i nie ma potrzeby wprowadzania nr. ewidencyjnego :).

 

Podejrzewam, że obecne konto, na które się logujesz (m.in. po to, by wejść na forum), zostało założone z opcją 'Nie jestem klientem Orange' - dlatego nie masz podglądu do swoich usług Obojętny mężczyzna.

 

Żeby je widzieć, trzeba założyć konto z poziomu https://www.orange.pl/rejestracja.phtml i wybrać 'Jestem klientem Orange'... Możesz sprawdzić, jakie wtedy komunikaty się pojawiają? Zaskoczony robot

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

Musisz korzystać ze starej wersji portalu mój Orange.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

to gdzie jest nowa?

 


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10900
  • 150

Problem z moj orange: "Dla podanego numeru nie istnieje możliwość migracji konta... "

@cinekinter

Hm.. Wprowadzić nr ewidencyjny?

Jeżeli tylko jesteś zalogowany na koncie powiązanym z jakąś usługą (np. nr. komórkowym, nr. stacjonarnym lub Neostradą), to wtedy na swoim koncie widzisz swoje usługi i nie ma potrzeby wprowadzania nr. ewidencyjnego :).

 

Podejrzewam, że obecne konto, na które się logujesz (m.in. po to, by wejść na forum), zostało założone z opcją 'Nie jestem klientem Orange' - dlatego nie masz podglądu do swoich usług Obojętny mężczyzna.

 

Żeby je widzieć, trzeba założyć konto z poziomu https://www.orange.pl/rejestracja.phtml i wybrać 'Jestem klientem Orange'... Możesz sprawdzić, jakie wtedy komunikaty się pojawiają? Zaskoczony robot