- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Chodzi o to, ze moja aplikacja nie działa (mogę zalogować się numerem tel + SMS kod, ale gdy chce zalogować się głębiej, czyli e-mail + hasło, to wyrzuca ‚UPS Coś poszło nie tak...’ ale uprzednio witając mnie moim imieniem, wiec chyba wykrywa konto.
Dodatkowo Mój Orange przez przeglądarkę działa super. Jedynie aplikacja...
Do sedna, pytam bo u mnie dzień przed problemami podpisaliśmy umowę na Love, gdy wcześniej byłem zalogowany do aplikacji posiadając tylko usługę GSM a nie pakiet usług, to aplikacja działała super. Problemy z aplikacja zaczęły się w momencie podpisania nowej umowy Love.
Czy masz jakiś pomysł na ten problem?
_______________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A jak dawno podpisywałeś umowę?
W pierwszym kroku równie dobrze można podać byle jaki numer (np. 12345) - pojawi się komunikat, ze ten numer to nie komórka, klikasz dalej i podajesz dane logowania do NMO (e-mail i hasło).
Problem w tym, że jeśli ci wyrzuca "ups coś poszło nie tak" to jest jakiś problem po stronie serwisu/aplikacji.
Jeśli logowanie działa na stronie, a nie działa w aplikacji, to:
- możesz poczekać, jeśli umowa weszła w życie max 7 dni temu - istnieje szansa, że problem zniknie sam.
- skontaktuj się z czatem, aby dodali zgłoszenie techniczne. Przygotuj screeny z błędem w aplikacji, aby móc je dołączyć do rozmowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 u mnie jak pojawił się podobny problem, przeinstalowałem aplikację i wszystko wróciło do normy - spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Próbowałem tego rozwiązania kilkukrotnie. Niestety nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 próbowałeś może logować się do aplikacji bezpośrednio loginem i hasłem, a nie nr telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Najpierw muszę podać nr tel, dostać SMS kod i później dopiero mogę zalogować się ‚glebiej’ - login + hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 ale w nowej wersji apki logujesz się tak jak do swojego konta na stronie czyli e-mail i hasło, jeżeli nie możesz dalej się zalogować lub występuje błąd należy to zgłosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
To jest ekran po włączeniu aplikacji. Pierwszy - muszę podać nr tel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Dopiero po ‚wstępnym Logowaniu’ nazwijmy to, mogę zalogować się emailem i hasłem.
po zalogowaniu aplikacja wita się ze mną ‚Cześć, Jakub!’ - czyli odnajduje konto. Ale gdy klikam ‚zaczynamy’, pokazuje się komunikat ‚UPS, coś poszło nie tak...’.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 zamiast nr telefonu wpisz nr usługi, wtedy przejdziesz dalej do maila i hasła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Powiesz mi proszę, gdzie znajdę nr usługi?
w umówię tego nie widzę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »