Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  w umowie identyfikator (ID)  12 cyfr to jest nr usługi.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Jeśli to takie 12 cyfr z kodem kreskowym, to je wpisałem. Nie ma żadnych zmian. Znów ‚UPS, coś poszło nie tak...’. 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

A jak dawno podpisywałeś umowę?

 

W pierwszym kroku równie dobrze można podać byle jaki numer (np. 12345) - pojawi się komunikat, ze ten numer to nie komórka, klikasz dalej i podajesz dane logowania do NMO (e-mail i hasło).
Problem w tym, że jeśli ci wyrzuca "ups coś poszło nie tak" to jest jakiś problem po stronie serwisu/aplikacji.
Jeśli logowanie działa na stronie, a nie działa w aplikacji, to:

  • możesz poczekać, jeśli umowa weszła w życie max 7 dni temu - istnieje szansa, że problem zniknie sam.
  • skontaktuj się z czatem, aby dodali zgłoszenie techniczne. Przygotuj screeny z błędem w aplikacji, aby móc je dołączyć do rozmowy.

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  u mnie wszystko działa, co do Twoich problemów skończyły mi się pomysły, pozostaje Ci zgłosić to do BOK.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 17
  • 0

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

Generalnie nikt nie wie o co chodzi. 
przed chwila salon, z którym podpisałem umowę (2dni temu) powiedział, żebym poczekał, bo moje usługi nie są jeszcze aktywne i nawet zamontowane w mieszkaniu (internet i tv). Twierdzą, ze może wróci wszystko do normy, kiedy usługi będą już aktywowane. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd

@KubaM1989  czyli jest tak jak napisał to @Jarek  trzeba odczekać i tyle.