- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 w umowie identyfikator (ID) 12 cyfr to jest nr usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Jeśli to takie 12 cyfr z kodem kreskowym, to je wpisałem. Nie ma żadnych zmian. Znów ‚UPS, coś poszło nie tak...’.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A jak dawno podpisywałeś umowę?
W pierwszym kroku równie dobrze można podać byle jaki numer (np. 12345) - pojawi się komunikat, ze ten numer to nie komórka, klikasz dalej i podajesz dane logowania do NMO (e-mail i hasło).
Problem w tym, że jeśli ci wyrzuca "ups coś poszło nie tak" to jest jakiś problem po stronie serwisu/aplikacji.
Jeśli logowanie działa na stronie, a nie działa w aplikacji, to:
- możesz poczekać, jeśli umowa weszła w życie max 7 dni temu - istnieje szansa, że problem zniknie sam.
- skontaktuj się z czatem, aby dodali zgłoszenie techniczne. Przygotuj screeny z błędem w aplikacji, aby móc je dołączyć do rozmowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 u mnie wszystko działa, co do Twoich problemów skończyły mi się pomysły, pozostaje Ci zgłosić to do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
Generalnie nikt nie wie o co chodzi.
przed chwila salon, z którym podpisałem umowę (2dni temu) powiedział, żebym poczekał, bo moje usługi nie są jeszcze aktywne i nawet zamontowane w mieszkaniu (internet i tv). Twierdzą, ze może wróci wszystko do normy, kiedy usługi będą już aktywowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange - po podpisaniu umowy pojawia się błąd
@KubaM1989 czyli jest tak jak napisał to @Jarek trzeba odczekać i tyle.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »