- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Artur@Anonimi inni
Uwaga Uwaga jest przełom!
Niestety nie zadowoli wszystkich i nie powinien, bo...
Udało mi się co prawda przejść do magicznego kolejnego kroku jak na screenie:
Ale tylko przy jednej kombinacji przeglądarki z odpowiednim trybem.
- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym trybie = pętla autoryzacja>sms>kod>autoryzacja>sms>kod...
- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym Prywatnym = pętla...
- Edge w trybie zwykłym = pętla...
- Edge w trybie In-Private = SUKCES i okno jw.
Więc tak na prawdę Orange nadal macie problem, bo nie każdy ma Edge i Windowsa 10 a robienie strony zgodnej z niszową przeglądarką...delikatnie mówiąc nie za dobry pomysł 😉
Po zatwierdzeniu magicznego "ptaszka" w podstronie dostępnej dla wybranych, mogę się już logować na wszystkich przeglądarkach normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@djkubek, fajnie, że drogą kombinacji doszedłeś do sedna. Checkbox jest bardzo ważny niemalże wszędzie, gdzie jest taki wymóg. Skoro Edge "puściło", to mniemam, iż inne nie wymienione też można "testować". Jedna rzecz mnie zastanawia, odkąd (od niedawna) zaspakajam swoją ułomną ciekawość na podglądaniu działań smartfona. Mówisz, że nie każdy ma Windowsa 10, ale spory odsetek klientów posługuje się smartfonami i jak @Artur wspominał nieraz, aplikacja MO jest dużym wsparciem przy NMO. Sam korzystam normalnie z PC i gdybym miał jakieś problemy, to jest alternatywa dla chłopaka z 60+. Fakt, są i będą niektórzy mieli problemy z powodu przebudowy NMO. Czytałeś może ten artykuł z Bazy Wiedzy? Zaznaczam, nie studzę emocji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
Pokaż szczegółydjkubek napisał:
Uwaga Uwaga jest przełom!
(...)
Udało mi się co prawda przejść do magicznego kolejnego kroku jak na screenie:
(...)
Ale tylko przy jednej kombinacji przeglądarki z odpowiednim trybem.- Edge w trybie In-Private = SUKCES i okno jw.
Po zatwierdzeniu magicznego "ptaszka" w podstronie dostępnej dla wybranych, mogę się już logować na wszystkich przeglądarkach normalnie.
Super! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
Rozumiem, że to jakiś żart - problem był Wam zgłaszany w listopadzie. Mamy zaraz kwiecień i NIC nie zostało poprawione?
Darujcie proszę sobie rady, że mam korzystać z mobilnej - tam nie mogę zobaczyć co mi aktywowano w usłudze Spotify. To zakrawa na kpinę z klientów niestety.
Co doradzicie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
Miałem ten sam problem - brak możliwości zalogowania sie przez przeglądarkę - nie zawsze można albo w ogóle nie chce się logować przez "śmiechfona" bo to jest ogłupiające urządzenie (ludzie przestali ze sobą rozmawiać face to face a wręcz na spotkaniach siedzą z głowami spuszczonymi kiwając nimi jak konie wlepiając oczka w te szkiełka) - udało mi sie zalogować z pełnymi opcjami bez ograniczeń ale nie z mojej przeglądarki Firefox tylko z innej. NIe wiem dlaczego i co Firefox blokuje. Ale wreszcie mam dostęp poprzez normalne "okno" a nie wlepiając gałki w te szkiełko. Niech moc będzie z wami, może powróci ten czas kiedy ludziki zaczna spotykać sie i rozmawiać patrząc na siebie i przestana pstrykać tymi śmiechfonami.
- « Poprzedni
- Następny »