- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych
► Wątek wyodrębniony z tematu Brak możliwości uaktywnienia usługi - Moderator Wiktor ◄
Staram się podpowiedzieć, a może trafie
Poczekam - nic innego i tak mi nie pozostaję - zbliża się koniec roku, więc awarie muszą być
Tak czekając na to wszystko zauważyłam mały szczegół. W aplikacji MO powinien być warunek sprawdzający czy dana usługa była już wprowadzona, nie wiem jak, ale wchodząc w swój profil (kółko na samej górze po prawej na głównej w MO) pytało mnie ponownie o zalogowanie (byłam zalogowana), zalogowałam się i pojawił się drugi ten sam - Nie nacisnęłam "dodaj", jestem pewna.
Android 5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych
MałgorzataB napisała:
Tak czekając na to wszystko zauważyłam mały szczegół. W aplikacji MO powinien być warunek sprawdzający czy dana usługa była już wprowadzona, nie wiem jak, ale wchodząc w swój profil (kółko na samej górze po prawej na głównej w MO) pytało mnie ponownie o zalogowanie (byłam zalogowana), zalogowałam się i pojawił się drugi ten sam - Nie nacisnęłam "dodaj", jestem pewna.Android 5.0
A czy wcześniej do konta usług stacjonarnych zalogowałaś się z opcją 'Zapamiętaj mnie'? Wygląda na to, że z jakichś powodów apka tak trochę jakby wylogowała Cię z konta...
No cóż .
Co Ty na to, by wątek z apką przenieść już do osobnego tematu? Będzie przejrzyściej .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych
Pewnie, można przenieść ten wątek, ale prosiłabym nie cały temat
Włączyłam aplikację (mam ją wyłączoną nawet w tle), chciałam sprawdzić status zgłoszenia, dotykam kółko i zapytało o logowanie, dalej historia znana, mam "zapamiętaj mnie". Od tamtego momentu nie używałam aplikacji. Przed chwilą, chcąc powtórzyć operację i sprawdzić czy zrobi duplikat, dotykam kółko będąc w usłudze neostrada i pokazuję się ten panel i ten komunikat:
Po ponownym włączeniu aplikacji mam wybrać sposób logowania
Usunę z danymi i zainstaluję ją ponownie. Do momentu pojawienia się duplikatu i przed przerwą techniczną było wszystko ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych
@MałgorzataB, a możesz zrobić bez reinstalacji aplikacji ? Wyloguj się całkiem, jak mi niedawno podpowiedział @Wiktor, bo miałem też podwójnie usługi. Zaloguj się ponownie pełnymi danymi, ale nie zapomnij włączyć dane komórkowe, daj zapamiętanie i powinno być ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych
Aplikacja usunięta z danymi, po instalacji jest już dobrze, widocznie mogłam mieć problem z internetem (chodź wątpię) i aplikacja sobie nie poradziła z "poszarpanymi" danymi (czasami pisało brak danych w dużych "kwadratach").