26-08-2019
19:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-08-2019
19:39
Zgłaszałem łączenie kont przez infolinie po 7 dniach braku odpowiedzi, sprawdziłem przez czat z konsultantem czy w ogóle zostało to zarejestrowane, okazało się ze nie, bo zgłoszenie zostało wysłane do innego działu, orange nawet mnie o tym fakcie nie zawiadomiło. Jak mnie poinformował konsultant, została złożona reklamacja do ww zgłoszenia, ale żadnego potwierdzenia na @ o złożeniu reklamacji nie dostałem, w moj orange to samo 0 nowych zgłoszeń/zleceń i teraz bądź cierpliwy i czekaj kolejne 7 dni na rozpatrzenie czegoś, czego w ogóle mogli nie zarejestrować. Czy orange daje w ogole swoim klientom znać o przyjęciu takich zgloszen/zlecen?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
26-08-2019
19:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-08-2019
19:56
Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.
1 ODPOWIEDŹ 1
26-08-2019
19:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-08-2019
19:56
Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.