Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
pp5
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgłaszałem łączenie kont przez infolinie po 7 dniach braku odpowiedzi, sprawdziłem przez czat z konsultantem czy w ogóle zostało to zarejestrowane, okazało się ze nie, bo zgłoszenie zostało wysłane do innego działu, orange nawet mnie o tym fakcie nie zawiadomiło. Jak mnie poinformował konsultant, została złożona reklamacja do ww zgłoszenia, ale żadnego potwierdzenia na @ o złożeniu reklamacji nie dostałem, w moj orange to samo 0 nowych zgłoszeń/zleceń i teraz bądź cierpliwy i czekaj kolejne 7 dni na rozpatrzenie czegoś, czego w ogóle mogli nie zarejestrować. Czy orange daje w ogole swoim klientom znać o przyjęciu takich zgloszen/zlecen?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 39, Guru ****
  • 24393
  • 12546
  • 1122

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.
.

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 39, Guru ****
  • 24393
  • 12546
  • 1122

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.
.