Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Potwierdzenie zgłoszenia

ROZWIĄZANE
pp5

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgłaszałem łączenie kont przez infolinie po 7 dniach braku odpowiedzi, sprawdziłem przez czat z konsultantem czy w ogóle zostało to zarejestrowane, okazało się ze nie, bo zgłoszenie zostało wysłane do innego działu, orange nawet mnie o tym fakcie nie zawiadomiło. Jak mnie poinformował konsultant, została złożona reklamacja do ww zgłoszenia, ale żadnego potwierdzenia na @ o złożeniu reklamacji nie dostałem, w moj orange to samo 0 nowych zgłoszeń/zleceń i teraz bądź cierpliwy i czekaj kolejne 7 dni na rozpatrzenie czegoś, czego w ogóle mogli nie zarejestrować. Czy orange daje w ogole swoim klientom znać o przyjęciu takich zgloszen/zlecen?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15832
  • 1159

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15832
  • 1159

Potwierdzenie zgłoszenia

Zgodnie z prawem po przyjęciu reklamacji potwierdzenie jest wysyłane jeśli w ciągu 14 dni nie będzie jeszcze odpowiedzi na zgłoszenie. Najlepiej poproś o numer sprawy i pod nią jest realizowane zgłoszenie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście