Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange


Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange

Dzień dobry niedawno przedłużyłem umowę z orange, dostałem wczoraj maila z wiadomością: "Od dziś możesz zarządzać swoim kontem na orange.pl. Aby to zrobić kliknij w poniższy link i dokończ rejestrację do nowego Mój Orange." .Klikam w link zostaję przekierowany do strony gdzie ustalam hasło, po ustaleniu hasła klikam dalej i następnie wysyła mi na telefon kod sms który muszę wpisać w puste pole. Kod sms przychodzi, wpisuję go ale nie mogę kliknąć dalej. Tzn. mogę kliknąć bo się przycisk podświetla, ale kompletnie nic się nie dzieje. Strona się nie ładuje ani kompletnie nic. Już tak z 10 razy próbowałem i dzisiaj i wczoraj i dalej zawieszam się podczas kliknięcia dalej. Czy można coś z tym zrobić w sensie jakoś ten proces rejestracji dokończyć ?

 

1. Mail

2. Haslo

3. Kod

2 ODPOW. 2

Poziom 31, Ekspert
  • 1018
  • 1953
  • 172

Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange

przepraszamy za utrudnienia. O ile nie korzystasz z przeglądarki Internet Explorer (w tej sytuacji, spróbuj po prostu zmienić przeglądarkę), wejdź na czata na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja po podaniu danych (jeśli nie przekieruje Cię na czata, wpisz w polu PESEL 11 zer), a sprawdzimy sytuację i spróbujemy Ci pomóc 🙂

Konto usunięte

Nie dotyczy

Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange

@Marcin950 , spróbuj wyczyścić ciasteczka, albo z innej przeglądarki startnij.