- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange
Dzień dobry niedawno przedłużyłem umowę z orange, dostałem wczoraj maila z wiadomością: "Od dziś możesz zarządzać swoim kontem na orange.pl. Aby to zrobić kliknij w poniższy link i dokończ rejestrację do nowego Mój Orange." .Klikam w link zostaję przekierowany do strony gdzie ustalam hasło, po ustaleniu hasła klikam dalej i następnie wysyła mi na telefon kod sms który muszę wpisać w puste pole. Kod sms przychodzi, wpisuję go ale nie mogę kliknąć dalej. Tzn. mogę kliknąć bo się przycisk podświetla, ale kompletnie nic się nie dzieje. Strona się nie ładuje ani kompletnie nic. Już tak z 10 razy próbowałem i dzisiaj i wczoraj i dalej zawieszam się podczas kliknięcia dalej. Czy można coś z tym zrobić w sensie jakoś ten proces rejestracji dokończyć ?
1. Mail
2. Haslo
3. Kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange
przepraszamy za utrudnienia. O ile nie korzystasz z przeglądarki Internet Explorer (w tej sytuacji, spróbuj po prostu zmienić przeglądarkę), wejdź na czata na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja po podaniu danych (jeśli nie przekieruje Cię na czata, wpisz w polu PESEL 11 zer), a sprawdzimy sytuację i spróbujemy Ci pomóc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść dalej procesu rejestracji Mój Orange
@Marcin950 , spróbuj wyczyścić ciasteczka, albo z innej przeglądarki startnij.