- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Wiktor napisał(-a):@Katani1
stan wykorzystania pakietu SMS-ów w apce powinien już działać poprawnie... Możesz to zweryfikować i w razie rozbieżności ponownie wkleić tu screeny? 🙂
Jeśli chodzi o wykaz* wysłanych SMS-ów - to do tego będzie potrzebne indywidualne zgłoszenie. Pisałeś, że już takie dwa masz "w toku". Czy nadal mają taki sam status? Czy opisywałeś w którymś z nich problem z brakiem dostępności do takiego wykazu zarówno z poziomu portalu jak i apki?
* podkreślam, że mowa o wykazie [na portalu: Bieżące wykorzystanie → Pełen wykaz; w apce: Wykaz połączeń], a nie o ogólnej informacji o stanie pakietów [na portalu: Bieżące wykorzystanie → W skrócie → Twoje pakiety → Pakiet SMS-ów do wszystkich], bo ta jest przez portal i apkę podawana
Potwierdzam, że w apce stan smsów z pakietu wyświetla się prawidłowo, info o minutach nie ma :(. Dalej brak historii wysłanych smsów zarówno w apce jak i na portalu. Wyświetlają się tylko smsy płatne i np. wysyłane na nr 316. Pozostało jedno zgłoszenie w toku, @Wiktor jego nr coś pomoże ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Nr podany tutaj - nie :).
Możesz się upewnić, np. na czacie, czego to zgłoszenie dokładnie dotyczy? (Czy chodzi właśnie o brak dostępu do historii wysłanych SMS-ów z tego pakietu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Wiktor napisał(-a):Nr podany tutaj - nie :).
Możesz się upewnić, np. na czacie, czego to zgłoszenie dokładnie dotyczy? (Czy chodzi właśnie o brak dostępu do historii wysłanych SMS-ów z tego pakietu).
Z tego co pamiętam to dotyczyło błędnie wyświetlanego stanu pakietu w apce i braku historii smsów w apce i na portalu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Odnośnie czatu, aktualnie rozmawiam...
Zgłoszenie przekazane do działu IT, problem miał ustąpić. Wkleiłem linka do tego wątku i konsultant ma zrobić ponowne...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
A teraz na jednym z kont na portalu zmigrowało mnie do NMO, gdzie w ogóle nie mam widocznego pakietu i dostępu do historii połączeń 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Aktualnie stan pakietu w aplikacji MO wyświetla się prawidłowo. Nadal brak smsów w historii połączeń zarówno w apce, jak i na starym MO na portalu. Na nowym MO prawie nic się nie wyświetla...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
@Katani1, sprawdzałem przed chwilą u siebie w aplikacji (4.1) i tylko raz udało mi się wejść w szczegóły połączeń SMS. Były widoczne wszystkie. Ale appka potem dostała zwiechy i nawet jak się chciałem wylogować, to "zdychała", aż się w końcu wylogowałem. Trzeba śmieci czyścić na bieżąco...to moja rada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
burebusek napisał(-a):@Katani1, sprawdzałem przed chwilą u siebie w aplikacji (4.1) i tylko raz udało mi się wejść w szczegóły połączeń SMS. Były widoczne wszystkie. Ale appka potem dostała zwiechy i nawet jak się chciałem wylogować, to "zdychała", aż się w końcu wylogowałem. Trzeba śmieci czyścić na bieżąco...to moja rada.
Ale Ty masz chyba abonament. Problem z historią sms tkwi w prepaid i tylko w tym pakiecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
@Katani1, zgadza się. Zgłoś więc błąd, albo pomysł. Coś, gdzieś, kiedyś drgnie. Wkurza, to fakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Zgłoszenie wisi od m-ca, a pomysły z założenia nie są chyba od reklamacji. Ja mogę z tym żyć, ale jak jest funkcjonalność, to powinna działać prawidłowo.