Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu

Od miesięcy nie mogę po zalogowaniu na nowym "Mój Orange" niczego zrobić.

W podsumowaniu niczego nie widać. Same błędy się wyświetlają. Nie mam dostępu do żadnych usług.

Jak próbowałem to załatwić na chat-cie, to pisali, że tam się tym nie zajmują, na infolinie też dzwoniłem i ciągle informacja, że prace trwają i już już lada chwila. Ta chwila już trwa miesiące.

Czy ktoś jeszcze ma taki ;problem z nowym interfejsem "Mój Orange"?

3 ODPOW. 3

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu


@Kretnapisał(-a)

Od miesięcy nie mogę po zalogowaniu na nowym "Mój Orange" niczego zrobić.

W podsumowaniu niczego nie widać. Same błędy się wyświetlają. Nie mam dostępu do żadnych usług.

Jak próbowałem to załatwić na chat-cie, to pisali, że tam się tym nie zajmują, na infolinie też dzwoniłem i ciągle informacja, że prace trwają i już już lada chwila. Ta chwila już trwa miesiące.

Czy ktoś jeszcze ma taki ;problem z nowym interfejsem "Mój Orange"?


@Kret

Witam. Mam ten sam problem ale dzięki @Artur i nie tylko, wiem że prace trwają i ciut potrwają jeszcze. Na ten czas pobrałam aplikację na smartfona i mam w niej to co powinno być, znaczy się to co na tą chwilę jest mi potrzebne. Wspaniali ludzie zapewne wytłumaczą Ci za chwilę skąd się wziął problem i kiedy będzie rozwiązany.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12551
  • 151

Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu

@wscieklaewka - Ty, zdaje się, nie mogłaś zalogować się do konta (w nowym Mój Orange). I ostatecznie wyszło, że w sprawie chodziło bardziej o to stare konto (Mój Orange), aniżeli nowe 😉

Tymczasem @Kret loguje się już do nowego Mój Orange, ale niczego tam nie widzi. Zgadza się?

I teraz chciałbym podpytać o to "nic". Chodzi o nr na kartę czy na abonament? A może chodzi o usługę stacjonarną, np. internet domowy?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 4
  • 0

Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu

Od lutego zlikwidowałem 3 z czterech numerów w Orange. Teraz zarządzanie kontem jest bardzo proste. Dalej nic nie działa, ale dotyczy to tylko jednego numeru. Z nim muszę walczyć jeszcze cały rok.