- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu
Od miesięcy nie mogę po zalogowaniu na nowym "Mój Orange" niczego zrobić.
W podsumowaniu niczego nie widać. Same błędy się wyświetlają. Nie mam dostępu do żadnych usług.
Jak próbowałem to załatwić na chat-cie, to pisali, że tam się tym nie zajmują, na infolinie też dzwoniłem i ciągle informacja, że prace trwają i już już lada chwila. Ta chwila już trwa miesiące.
Czy ktoś jeszcze ma taki ;problem z nowym interfejsem "Mój Orange"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu
@Kretnapisał(-a)
Od miesięcy nie mogę po zalogowaniu na nowym "Mój Orange" niczego zrobić.
W podsumowaniu niczego nie widać. Same błędy się wyświetlają. Nie mam dostępu do żadnych usług.
Jak próbowałem to załatwić na chat-cie, to pisali, że tam się tym nie zajmują, na infolinie też dzwoniłem i ciągle informacja, że prace trwają i już już lada chwila. Ta chwila już trwa miesiące.
Czy ktoś jeszcze ma taki ;problem z nowym interfejsem "Mój Orange"?
Witam. Mam ten sam problem ale dzięki @Artur i nie tylko, wiem że prace trwają i ciut potrwają jeszcze. Na ten czas pobrałam aplikację na smartfona i mam w niej to co powinno być, znaczy się to co na tą chwilę jest mi potrzebne. Wspaniali ludzie zapewne wytłumaczą Ci za chwilę skąd się wziął problem i kiedy będzie rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu
@wscieklaewka - Ty, zdaje się, nie mogłaś zalogować się do konta (w nowym Mój Orange). I ostatecznie wyszło, że w sprawie chodziło bardziej o to stare konto (Mój Orange), aniżeli nowe 😉
Tymczasem @Kret loguje się już do nowego Mój Orange, ale niczego tam nie widzi. Zgadza się?
I teraz chciałbym podpytać o to "nic". Chodzi o nr na kartę czy na abonament? A może chodzi o usługę stacjonarną, np. internet domowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy "Mój Orange" - niczego nie widać po zalogowaniu
Od lutego zlikwidowałem 3 z czterech numerów w Orange. Teraz zarządzanie kontem jest bardzo proste. Dalej nic nie działa, ale dotyczy to tylko jednego numeru. Z nim muszę walczyć jeszcze cały rok.