- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne rozliczanie pakietu
Witam. Aplikacja "Mój Orange" pokazuje nieprawdziwe, zawyżone zużycie pakietu danych LTE, do tego zupełnie inne niż na stronie Orange. Którym ze wskazań mam się kierować,tym w aplikacji, czy na stronie? Wg kuriozalnej odpowiedzi konsultantki Orange na moją reklamację wina może leżeć po mojej stronie, bo mogę mieć złośliwe oprogramowanie na telefonie. Wynika z tego, że za bałagan w bazach danych i rozbieżności między licznikami w aplikacji, a tymi na stronie odpowiadają klienci. Ręce opadają. Więc która z opcji pokazuje aktualne zużycie, aplikacja, czy strona?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne rozliczanie pakietu
Bardziej Aplikacja, ponieważ na stronie Mój Orange biling nie został prawdopodobnie jeszcze zaktualizowany. Dlatego z Twoim kontem wszystko jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne rozliczanie pakietu
Sęk w tym, że to raczej dane na stronie bardziej odpowiadają rzeczywistemu zużyciu danych. Nawet wchodząc w aplikacji w szczegółowe zużycie danych to po zsumowaniu nijak nie pokrywa się z rozliczeniem calkowitym transferu w aplikacji. A konsultant twierdzi, że obydwie opcje mogą pokazywać niewłaściwe dane, no i teraz już całkiem zgłupiałem.
Co ile aktualizuje się billing?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne rozliczanie pakietu
Na stronie aktualizacja może potrwać 12-48h, ale różnie, czasem szybciej. Moim zdaniem Aplikacja, natomiast jak jutro nic sie nie zmieni pozostaje ponowny kontakt z BOK
Ale pewnie dalej będziesz korzystał z transmisji i ponownie może pokazywać inny biling. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne rozliczanie pakietu
Jaką masz ofertę?