16-02-2018
15:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2018
15:48
Nowe Mój Orange nie działa
@klaudia093napisał(-a)To chyba może mieć coś wspólnego z tym, że siostrze przyszedł mail żeby potwierdziła swój mail,a ja takiego nie dostałam.
Katani1 dzięki za pomoc 😉
Nie tylko Ty masz problemy, powodzenia 🙂
16-02-2018
16:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2018
16:43
Nowe Mój Orange nie działa
@klaudia093, a korzystałaś z opcji odzyskiwania hasła? O tu: https://www.orange.pl/twojekonto/odzyskaj_haslo
17-02-2018
11:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:52
Nowe Mój Orange nie działa
@Arturnapisał(-a)
@klaudia093, a korzystałaś z opcji odzyskiwania hasła? O tu: https://www.orange.pl/twojekonto/odzyskaj_haslo
Hasło na pewno mi pasuje, bo loguje się nim na aplikacji, ale jak dałam przypomnij hasło, bo na początku myślałam, że wpisuje złe to nawet mi na maila nic nie przyszło.
17-02-2018
11:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:57
Nowe Mój Orange nie działa
@klaudia093, a spróbujesz zmienić? Bo tymczasowo inne dane służą do logowania do aplikacji, a inne do nowej strony, więc hasła mogą być inne.
17-02-2018
16:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
16:21
Nowe Mój Orange nie działa
@Arturnapisał(-a)
@klaudia093, a spróbujesz zmienić? Bo tymczasowo inne dane służą do logowania do aplikacji, a inne do nowej strony, więc hasła mogą być inne.
Nadal nie mogę się zalogować.
17-02-2018
16:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
16:25
Nowe Mój Orange nie działa
Ja też, od listopada 2017.. uzbrój się w cierpliwość 😄
17-02-2018
16:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
16:26
Nowe Mój Orange nie działa
Rozumiem, że skorzystałaś z opcji odzyskania hasła, zmieniłaś je i nadal, podając e-mail i nowe hasło system Cię nie wpuszcza? Jaki jest komunikat? Nieprawidłowe dane logowania czy coś innego?
18-02-2018
11:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-02-2018
11:17
Nowe Mój Orange nie działa
@Arturnapisał(-a)
Rozumiem, że skorzystałaś z opcji odzyskania hasła, zmieniłaś je i nadal, podając e-mail i nowe hasło system Cię nie wpuszcza? Jaki jest komunikat? Nieprawidłowe dane logowania czy coś innego?
Nadal nieprawidłowe dane logowania.
18-02-2018
16:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-02-2018
16:30
Nowe Mój Orange nie działa
A ja się zapytam; jakie hasło ustanawiałaś przy rejestracji do NMO?
18-02-2018
16:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-02-2018
16:33
Nowe Mój Orange nie działa
Co masz na myśli, @Alfik, pytając "jakie"? Na wszelki wypadek uprzedzę: proszę nikomu nie podawać nigdzie swoich haseł do logowania 😉