Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwieszenie telefonu stacjonarnego

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 1

Zwieszenie telefonu stacjonarnego

Chciałem w "Mój Orange" zwiesić telefonu stacjonarny. "Pomoc" odsyła mnie za pomocą linku, który z kolei każe mi się najpierw zalogować za pomocą poprzedniego loginu. Poprzedni login miałem taki sam jak w nowym "Mój Orange", dlatego już dalej nie da się nic zrobić, bo przycisk "Zaloguj się" jest nieaktywny (bo wykrywa, że wpisałem nowy login). Gdzie można znaleźć usługę zawieszenia telefonu stacjonarnego?? Bo menu w "Mój Orange" jest chyba specjalnie tak pomyślane, żeby nic nie można było znaleźć... 😕 Proszę o pomoc!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 1

Zwieszenie telefonu stacjonarnego

Dziękuję. Niestety, nie działa. To znaczy jest u góry "Mój Orange", ale po naciśnięciu wyskakuje mi, że zarejestrowałem się już w nowym "Mój Orange" i nic nie można zrobić, poza przekierowaniem się do nowego "Mój Orange". A tam już sprawa wygląda całkiem inaczej, bo tej funkcji po prostu nie ma. Można znaleźć pakiety i usługi dodatkowe, ale nie ma na liście opcji zawieszenia numeru, a nawet te które są, nie mają "przycisku" - zarządzaj. Zadzwoniłem wczoraj do konsultanta, a tam kobieta z rozbrajającą niewiedzą powiedziała, że "chyba nigdy nie  można było zawiesić numeru z poziomu ich aplikacji". Oczywiście można było, bo sam to kiedyś robiłem na starym koncie. Na nowym -> klops. Konsultantka przyjęła zgłoszenie zawieszenia numeru. Sprawa zakończona. Dzięki za pomoc. 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Zwieszenie telefonu stacjonarnego


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 1

Zwieszenie telefonu stacjonarnego

Dziękuję. Niestety, nie działa. To znaczy jest u góry "Mój Orange", ale po naciśnięciu wyskakuje mi, że zarejestrowałem się już w nowym "Mój Orange" i nic nie można zrobić, poza przekierowaniem się do nowego "Mój Orange". A tam już sprawa wygląda całkiem inaczej, bo tej funkcji po prostu nie ma. Można znaleźć pakiety i usługi dodatkowe, ale nie ma na liście opcji zawieszenia numeru, a nawet te które są, nie mają "przycisku" - zarządzaj. Zadzwoniłem wczoraj do konsultanta, a tam kobieta z rozbrajającą niewiedzą powiedziała, że "chyba nigdy nie  można było zawiesić numeru z poziomu ich aplikacji". Oczywiście można było, bo sam to kiedyś robiłem na starym koncie. Na nowym -> klops. Konsultantka przyjęła zgłoszenie zawieszenia numeru. Sprawa zakończona. Dzięki za pomoc. 😉