- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji Mój Orange - 3.8
Misiek, ale ten, VoIPa na razie nie można testować... więc mowa tylko o innych usługach stacjonarnych 🙂
Marta napisał(-a):
Na ten moment nie mamy możliwości diagnozowania VoIP. Możemy sprawdzić każdą inną usługę stacjonarną, np. Neostradę, FTTH, telewizję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji Mój Orange - 3.8
Artur napisał(-a):Misiek, ale ten, VoIPa na razie nie można testować... więc mowa tylko o innych usługach stacjonarnych 🙂
Marta napisał(-a):Na ten moment nie mamy możliwości diagnozowania VoIP. Możemy sprawdzić każdą inną usługę stacjonarną, np. Neostradę, FTTH, telewizję.
@Artur Jak można testować cos jak jest niedostepne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji Mój Orange - 3.8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji Mój Orange - 3.8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji Mój Orange - 3.8
Rogi napisał:
Czy jest jakiś plan wprowadzenie angielskiej wersji?
@Rogi są już pewne przymiarki w tym temacie. Ale nie da się ukryć, że sprawa ta jest złożona, a realizacja - dość kłopotliwa. (I nie chodzi tutaj bynajmniej o samo tłumaczenie tekstów w aplikacji, bo to żaden problem). W każdym razie chcemy przynajmniej w jakimś stopniu sprostać oczekiwaniom klienta angielskojęzycznego.
- « Poprzedni
- Następny »