- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
Rozważam warianty , jakie może wykonać Orange w związku z wprowadzeniem opłat za kontakt z BOK:
- wycofać się z tej niefortunnej decyzji,
- zablokować darmowe rozmowy do BOK z innych sieci, dzwonienie z sieci Orange płatne,
- jak wyżej, tylko wprowadzić dla dzwoniących z sieci Orange bezpłatny kontakt z BOK.
Jak myślicie , która wersję wybierze nasz szacowny Operator?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
Proszę o poprawienie informacji o pakiecie nielimitowanych sms do wszystkich (cykliczne i jednorazowe) w ofercie na kartę.
Taryfa POP.
Zarówno w Mój Orange 4.1 jak i w tej dla gorszego sortu 4.0.2 jest tylko informacja, że taki pakiet jest włączony. Nie ma natomiast daty do kiedy dla wersji jednorazowej ani kiedy będzie odnowiony dla wersji cyklicznej. Sprawdzone na dwóch numerach.
Poniżej zrzuty okranu:
A co jest najlepsze:
po zalogowaniu do Mój Orange poprzez stronę www nie otrzymujemy żadnej informacji, że taki pakiet jednorazowy czy cylkiczny jest załączony.
Sprawdzone na dwóch numerach telefonu.
Słabo to niestety dopracowane...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
@GrzeTom74, po pełnym zalogowaniu się i przytrzymaniu na chwilę kafelka, nie prosi Cię appka o kod abonencki? Co prawda, mam abonament, ale te dwie pozycje tam mam. Masz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
Jest okienko ale brak daty obowiązywania pakietu.
Zresztą jeśli jest na kartę to nie ma numeru abonamentu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
@GrzeTom74, to utwórz nowy pomysł, by takie dane się znalazły. Albo ktoś przeczyta i weźmie sugestię pod uwagę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
Jeśli chodzi o przywrócenie płatnych połączeń przez aplikację mobilną to szanuję i rozumiem niezadowolenie, pojawia się zawsze, gdy za coś, co do tej pory mieliśmy za darmo - mamy zacząć płacić. Nie zamierzam Wam "mydlić oczu", więc napiszę szczerze - biuro obsługi nie jest organizacją charytatywną i nie utrzymuje się z datków. Każdy, kto ma firmę wie, jak to działa. Po przeliczeniu kosztów związanych z bezpłatnymi połączeniami - musieliśmy zdecydować czy zachować je bezpłatne i podnieść opłaty w innych "miejscach" czy przywrócić opłatę za połączenie (na początku połączenia z appki były płatne jak teraz). Nie była to dla nas łatwa decyzja.
Zanim zdecydujemy się, aby zadzwonić do BOK, warto spróbować samodzielnie rozwiązać sprawę przez konto na stronie internetowej, albo zapytać na forum. Dopiero jeśli zalogowanie do konta nie pomoże, a sprawa wymaga podania danych prywatnych - kontakt przez czat lub infolinię.
Piotrekk85 napisał(-a):
Dla mnie ta decyzja+ zablokowanie formularza zgłoś sprawę w starym MO prowadzi do tego, że wszystko, nawet głupią sprawę trzeba załatwić z człowiekiem "na żywo". To może daje lepszy NPS (wykorzystanie przerwy świątecznej kiedy ankiet nie ma), ale nie szybkość obsługi. Czat nie jest całą dobę, czatbot na messengerze nie przyjmuje reklamacji (ale mnie nie lubi i ode mnie chce przyjąć). Mamy rok 2017 a cofamy się 10 lat wstecz by pisać maile, chodzić do salonu czy dzwonić. Ciekawi mnie co będzie za pół roku bo mam wrażenie, że to długo nie potrwa...
@Piotrekk85, odnośnie wyłączenia formularza zgłoszeniowego w "starym" Mój Orange to wydaje mi się, że masz tak, jak ja - nie przepadasz za rozmowami telefonicznymi i wolałbyś opisać sprawę w zgłoszeniu? 🙂 Takich osób jest jednak mało... Nie pamiętam konkretnych wartości, ale zdecydowana większość ludzi woli rozmowę "z żywym człowiekiem", czyli np. kontakt telefoniczny. To pierwsza przyczyna dla której nie można już złożyć reklamacji mailowo/przez formularz. Dodatkowo, bardzo często w takich formularzach brakuje istotnych do rozpatrzenia sprawy informacji, więc pracownik musi o nie dopytać, zaczekać na odpowiedź, później często doprecyzowywać... Tymczasem podczas rozmowy telefonicznej może od razu dopytać, rozwiać wątpliwości, a bardzo często nawet od ręki rozpatrzyć reklamację, więc telefonicznie zajmuje to znacznie mniej czasu i to ten drugi powód. Jak wspominałem - też wolę "literki", ale chyba musimy się z tym pogodzić, bo jednak bardziej racjonalne jest zadzwonienie.
Mógłbym też dyskutować o tym czy jest to "cofanie się". Moim zdaniem nie i rozwój technologii idzie raczej w kierunku automatyzacji wszelkich działań (np. samodzielna weryfikacja problemów technicznych w "nowym" Mój Orange), a nie zwiększania możliwości załatwiania spraw przez innego człowieka, no ale to temat na inną dyskusję 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.1 (Android)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś