- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Wątek został wyodrębniony z tematu Dodanie numeru na kartę do konta Mój Orange - Moderator Wiktor ◄
Cześć,
Właśnie wziąłem sobie dodatkowy numer na kartę (mam 3 abonamenty) i niestety ale nie pojawił się ten numer na moim koncie (emigrowałem już do NMO) jak sugeruje rozwiązanie zatem nie ma tu automatyzacji (jestem jedynym właścicielem abonamentów i karty). Trzeba to gdzieś zgłaszać? A może w dni robocze dopiero coś takiego się pojawi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przy rejestracji SMS numer powinien pojawić się w ciągu maks. 24 godzin na koncie. Zwykle to kilka godzin od rejestracji i aktywacji. Aby się pojawił konieczne jest ponowne zalogowanie do strony www. Nie wiem jak to wygląda w aplikacji mobilnej.
W przypadku rejestracji w inny sposób, gdyby numer nie pojawił się w ciągu 48 godzin na koncie, konieczny jest kontakt z czatem. Doradca powinien zobaczyć czy numer jest widoczny jest na koncie - jeśli nie, sprawdzić czy na pewno jest poprawnie zarejestrowany na tę samą osobę, a jeśli tak, to na stronie www pojawi się po ponownym zalogowaniu - gdyby tak się nie stało, wtedy konieczne jest zgłoszenie techniczne.
W aplikacji jest wymagane trochę więcej czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
@adampja bym zaczekal jeszcze do jutra, może w ciągu nocy coś się przemieli w systemie i w poniedziałek będzie ok. Jeśli nie to napisałbym na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
Dokładnie jak @spiro , a dodatkowo aktywować numer w sensie wykonać aktywność SMS lub połączenie. Numer zostanie automatycznie dodany w przypadku Nowy Mój Orange jeśli numer jest na ten sam PESEL. W przypadku stare Mój Orange numer należy dodać samodzielnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
Dziś z rana zarejestrowałem SMS-em nowy numer. Do tej pory nie pojawił się w nowy Mój Orange. Ciekawe, czy w ciągu doby się pojawi i czy konieczne będzie ponowne logowanie do Mój Orange, czy numer pojawi się z automatu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
@adamp , @ketrasaArtur myślę, że nowe logowanie do webowej wersji oraz pełne logowanie w aplikacji mobilnej Mój Orange, to podstawowy krok w celu sprawdzenia czy numer został dodany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
@Misiek62 numer został zarejestrowany SMS-em około godziny 7-dmej. Już trzy razy logowałem się do apki (pełne logowanie przez e-mail) i narazie numeru nie ma. Pewnie jeszcze dane się przetwarzają. Przez www nie sprawdzałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
Po około 3,5 godzinach numer automatycznie wskoczył w apce Mój Orange, bez konieczności ponownego logowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
@ketrasaArtur z tym, że wcześniej robiłeś logowanie... więc nie mam pewności, czy faktycznie wskoczy automatycznie, czy jednak trzeba "pobrać" dane klienta z systemów Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pojawił się nowy nr na kartę na koncie w nowym MO
@Misiek62 za około miesiąc będę aktywował jeszcze jeden numer. Wtedy nie będę się logował ponownie i zobaczę, czy tez wskoczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przy rejestracji SMS numer powinien pojawić się w ciągu maks. 24 godzin na koncie. Zwykle to kilka godzin od rejestracji i aktywacji. Aby się pojawił konieczne jest ponowne zalogowanie do strony www. Nie wiem jak to wygląda w aplikacji mobilnej.
W przypadku rejestracji w inny sposób, gdyby numer nie pojawił się w ciągu 48 godzin na koncie, konieczny jest kontakt z czatem. Doradca powinien zobaczyć czy numer jest widoczny jest na koncie - jeśli nie, sprawdzić czy na pewno jest poprawnie zarejestrowany na tę samą osobę, a jeśli tak, to na stronie www pojawi się po ponownym zalogowaniu - gdyby tak się nie stało, wtedy konieczne jest zgłoszenie techniczne.
W aplikacji jest wymagane trochę więcej czasu.