- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, od kilku dni nie mogę sprawdzić biezącego wykorzystania środków (internet mobilny), Ogólnie coś strona orange nie za bardzo funkcjonuje po zalogowaniu. Ile czasu potrwa naprawa tych błędów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
Loguję się na stronie orange.pl za pomocą swojego loginu i hasła. I teraz tak: wybierając opcję obsługa--->zarządzanie kontem--->bieżące wykorzystanie przerzuca mnie do supportu, jak zrobię zaloguj to widnieje błąd że strona dla mnie nie dostępna.I tak w kółko. Wrzucam zrzuty na potwierdzenie problemu. Nie mogę wejść w żadne opcje, i przyznam że wcześniej działało bez zarzutu te problemy pojawiły się w momencie zmiany "wystroju".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
Tryb incognito bezpośrednio z linku do Mój orange...nadal bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
Ok, działam dalej. Mimo wszystko dziękuje za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
@mgrczupryna
rozważ, czy któryś z wpisów okazał się dla Ciebie w jakimś stopniu pomocny . Jeśli tak, to prosimy o oznaczenie go przez │Opcje posta → Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
nie mogę
sprawdzić bieżącego wykorzystania rozmów telefoniczych na dwóch numerach komórkowych na Mój Orange Pozdrawiam
mgrczupryna napisał(-a):
Tryb incognito bezpośrednio z linku do Mój orange...nadal bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków (internet mobilny)
annas1954 napisał:
nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania rozmów telefoniczych na dwóch numerach komórkowych na Mój Orange
To śmiało skorzystaj z wyżej podanej porady, oznaczonej jako rozwiązanie .