- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
03-06-2018
12:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-06-2018
12:47
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
Dzieki za podpowiedz Twoje rozwiazanie juz testowałem i usunąłem poprzednie konto z forum (nic to nie pomogło), wcześniej pisała tu moja żona i czasami ja z jej konta także Was dobrze znam.
03-06-2018
20:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-06-2018
20:27
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
15-06-2018
06:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-06-2018
06:03
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
@Anonimw końcu zadziałało, więc albo została wprowadzona "poprawka" do systemu, o której wspominał @Artur albo po moich wielokrotnych reklamacjach ktoś porządnie zajął się moim problemem.
15-06-2018
09:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-06-2018
09:08
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
@marko25, takich zadowolonych klientów chciałoby się na codzień więcej. Wszystko się zmienia, tylko ""ludków" odpowiedzialnych za całość nie widać...nie ujrzysz także ich cienia
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »