Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

NMO Konto Ważne Rok.

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 2
  • 0

NMO Konto Ważne Rok.

Kiedy jest włączona usługa "Konto ważne rok" status usługi święci się na zielono i jest oznaczony ptaszkiem, aktywne są obydwa pomarańczowe przyciski do zmiany statusu tej usługi czyli "włącz" i "wyłącz". Natomiast kiedy usługa RWK jest nieaktywne prawidłowe wg mnie wyświetla się jeden pomarańczowy przycisk "włącz". Może nie jest to błąd krytyczny ale logiczny jest.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

NMO Konto Ważne Rok.

Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

NMO Konto Ważne Rok.

@Aldi, rozumiem, że problem polega u Cienie na błędnym wyświetlaniu w NMO? Jeśli tak to zgłoś na CZAT.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 2
  • 0

NMO Konto Ważne Rok.


@Ronnapisał(-a)

@Aldi, rozumiem, że problem polega u Cienie na błędnym wyświetlaniu w NMO? Jeśli tak to zgłoś na CZAT.


Myślę Ron, że jest to raczej u wszystkich abonentów pre-paid. Ten Powiedzmy "błąd" nie utrudnia wyłączenia usługi ale może u mniej zorientowanych powodować dodatkową dezorientację.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

NMO Konto Ważne Rok.

Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 2
  • 0

NMO Konto Ważne Rok.


@zbigniewwnapisał(-a)

Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.


Jeśli tak to przepraszam za  chybioną uwagę. Z aplikacji NMO aktywnie i wnikliwie korzystam od niedawna dlatego nie widziałem jak było wcześniej. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 2
  • 0

NMO Konto Ważne Rok.


@zbigniewwnapisał(-a)

Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.


Przepraszam, że wracam do usługi RWK w NMO. Otóż postanowiłem sprawdzić działanie przycisku "Włącz" kiedy usługa RWK jest aktywna - jednym słowem odnowić ważność konta na 365 dni i za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

NMO Konto Ważne Rok.


@Aldinapisał(-a)

Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?

Nie ma znaczenia.

 

Wyloguj i zaloguj się ponownie i sprawdź czy wyświetla 365 dni ważności ?


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

NMO Konto Ważne Rok.


@Aldi napisał:


Pokaż szczegóły
(...) za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?

@Aldi

 

[edit]: gdyby powyższe nie pomogło, to polecam wtedy

 

wszystko wskazuje na to, że to jakiś błąd po stronie "systemu" Emotikon: Obojętny. Najlepiej jakbyś zgłosił go doradcy na czacie. Trzeba przekazać, na jakim koncie (nr tel.) próbowano odnowić usługę, podać dodatkowo jakieś daty i godziny oraz rodzaj komunikatu. No - rozumiesz - tego typu rzeczy :).

Nawet jeśli aktualna ważność konta ma coś tu "do gadania", to apka powinna podawać konkretny komunikat wyjaśniający.

 

Na marginesie jeszcze dodam...
Raczej nie stosujemy wobec aplikacji mobilnej nomenklatury apka NMO. U nas, tutaj na forum, zwykło się przez NMO nazywać w skrócie portalową wersję nowej odsłony konta - czyli Nowe Mój Orange. O nim możesz coś więcej przeczytać w tym materiale Bardzo szczęśliwy kot.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 2
  • 0

NMO Konto Ważne Rok.


@Wiktornapisał(-a)

@Aldinapisał:


Pokaż szczegóły
(...) za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?

@Aldi

 

[edit]: gdyby powyższe nie pomogło, to polecam wtedy

 

wszystko wskazuje na to, że to jakiś błąd po stronie "systemu" Emotikon: Obojętny. Najlepiej jakbyś zgłosił go doradcy na czacie. Trzeba przekazać, na jakim koncie (nr tel.) próbowano odnowić usługę, podać dodatkowo jakieś daty i godziny oraz rodzaj komunikatu. No - rozumiesz - tego typu rzeczy :).

Nawet jeśli aktualna ważność konta ma coś tu "do gadania", to apka powinna podawać konkretny komunikat wyjaśniający.

 

Na marginesie jeszcze dodam...
Raczej nie stosujemy wobec aplikacji mobilnej nomenklatury apka NMO. U nas, tutaj na forum, zwykło się przez NMO nazywać w skrócie portalową wersję nowej odsłony konta - czyli Nowe Mój Orange. O nim możesz coś więcej przeczytać w tym materiale Bardzo szczęśliwy kot.


I@Wiktor. Wylogowanie i powtórne zalogowanie nie wyeliminowało problemu. Aktywowałem RWK i sprawdzę za kilka dni. Komunikat zawsze był tej samej treści, który w przybliżeniu zacytowałem, godziny były rożne.