- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy jest włączona usługa "Konto ważne rok" status usługi święci się na zielono i jest oznaczony ptaszkiem, aktywne są obydwa pomarańczowe przyciski do zmiany statusu tej usługi czyli "włącz" i "wyłącz". Natomiast kiedy usługa RWK jest nieaktywne prawidłowe wg mnie wyświetla się jeden pomarańczowy przycisk "włącz". Może nie jest to błąd krytyczny ale logiczny jest.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
@zbigniewwnapisał(-a)
Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.
Jeśli tak to przepraszam za chybioną uwagę. Z aplikacji NMO aktywnie i wnikliwie korzystam od niedawna dlatego nie widziałem jak było wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
@zbigniewwnapisał(-a)Nie jest to błąd. Jeszcze do niedawna, jeśli chciałeś odnowić rok ważności konta, należało najpierw usługę wyłączyć, a następnie włączyć ponownie. W tej chwili możesz ją włączać w każdej chwili odnawiając dzięki temu okres ważności konta ponownie o rok bez konieczności wyłączania usługi.
Przepraszam, że wracam do usługi RWK w NMO. Otóż postanowiłem sprawdzić działanie przycisku "Włącz" kiedy usługa RWK jest aktywna - jednym słowem odnowić ważność konta na 365 dni i za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
@Aldinapisał(-a)
Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?
Nie ma znaczenia.
Wyloguj i zaloguj się ponownie i sprawdź czy wyświetla 365 dni ważności ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
@Aldi napisał:
Pokaż szczegóły(...) za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?
[edit]: gdyby powyższe nie pomogło, to polecam wtedy ↓
wszystko wskazuje na to, że to jakiś błąd po stronie "systemu" . Najlepiej jakbyś zgłosił go doradcy na czacie. Trzeba przekazać, na jakim koncie (nr tel.) próbowano odnowić usługę, podać dodatkowo jakieś daty i godziny oraz rodzaj komunikatu. No - rozumiesz - tego typu rzeczy :).
Nawet jeśli aktualna ważność konta ma coś tu "do gadania", to apka powinna podawać konkretny komunikat wyjaśniający.
Na marginesie jeszcze dodam...
Raczej nie stosujemy wobec aplikacji mobilnej nomenklatury apka NMO. U nas, tutaj na forum, zwykło się przez NMO nazywać w skrócie portalową wersję nowej odsłony konta - czyli Nowe Mój Orange. O nim możesz coś więcej przeczytać w tym materiale .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO Konto Ważne Rok.
@Wiktornapisał(-a)
@Aldinapisał:Pokaż szczegóły(...) za każdym razem, a prób było kilka przez 3 kolejne dni pokazywał się komunikat o treści < > "Wystąpił błąd komunikacji spróbuj ponownie później. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z itd". Nie wiem czy to problem "chwilowy"? Czy systemowy? Czy może aktualna ważność konta musi być znacząco krótsza niż 365 dni?
[edit]: gdyby powyższe nie pomogło, to polecam wtedy ↓
wszystko wskazuje na to, że to jakiś błąd po stronie "systemu" . Najlepiej jakbyś zgłosił go doradcy na czacie. Trzeba przekazać, na jakim koncie (nr tel.) próbowano odnowić usługę, podać dodatkowo jakieś daty i godziny oraz rodzaj komunikatu. No - rozumiesz - tego typu rzeczy :).
Nawet jeśli aktualna ważność konta ma coś tu "do gadania", to apka powinna podawać konkretny komunikat wyjaśniający.
Na marginesie jeszcze dodam...
Raczej nie stosujemy wobec aplikacji mobilnej nomenklatury apka NMO. U nas, tutaj na forum, zwykło się przez NMO nazywać w skrócie portalową wersję nowej odsłony konta - czyli Nowe Mój Orange. O nim możesz coś więcej przeczytać w tym materiale .
I@Wiktor. Wylogowanie i powtórne zalogowanie nie wyeliminowało problemu. Aktywowałem RWK i sprawdzę za kilka dni. Komunikat zawsze był tej samej treści, który w przybliżeniu zacytowałem, godziny były rożne.