- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
Piotrekk85 napisał(-a):
Stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po co modyfikujesz wcześniejsze ustawienia?
Reasumując, tak, jak było, tak ma być?
To dlaczego te DNS-y mnie prześladują? Sprawdzę i jak co, to zacznę konfigurację od podstaw. Wychodzi więc na to, że instrukcja na stronie OPL jest do bani.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
Okej.
Ale Ty modyfikujesz coś innego (już stworzone profile internetowe - to robiłeś jakiś tydzień temu). Czy w dobre zakładki wchodzisz w telefonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
@Piotrekk85, ja nie widzę w telefonie innych zakładek, które by konfigurowały do połączeń internetowych aniżeli w Menu ikonka E-mail> 8 pozycja Ustawienia>6 poz.Profil trans.danych>WAP Orange GPRS, poniżej Orange MMS i niżej Orange INTERNET, oraz mało chyba istotne-Bez nazwy. Wszystkie one mają Zapisz (jeżeli konkretną zaznaczysz) a potem są dostępne opcje w każdej z nich:Edytuj:Utwórz;Usuń;Usuń kilka, które mają opcję Wybierz, albo dajesz Wstecz. Ustawienia w telefonie, o których wspominamy, robiłem dokładnie tydzień temu i dzisiaj jeszcze raz, bo coś było nie halo bez mojego udziału. Każda z trzech konfiguracji oznaczona na zielono była potwierdzana każdorazowo dwoma smsami(w sumie 6 smsów), bo tak jest na stronie konfiguracji pomyślane. Czwarta ma tylko opis i to trzeba sprawdzić, lub ewentualnie zmienić ręcznie, jak opisałem w początku posta. Coś zrobiłem wbrew temu? Pomijając dzisiejszą próbę zmiany niektórych ustawień, którą zastopowałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
Piotrekk85 napisał(-a):
A jak wchodzisz w email, zanim wybierzesz ustawienia - jakie masz opcje?
Skrzynka e-mail;Elementy wysłane;Skrzynka nadawcza;Wersje robocze;Moje katalogi;Skrzynka spamu i dopiero Ustawienia i cały opis z poprzedniego posta. Teraz pojawił mi się komunikat:'Upłynął limit czasu połączenia z serwerem poczty e-mail". Jest wkurzający, bo krótki czas. Jakaś dodatkowa podpowiedź do tego komunikatu? Kliknę OK to co chwila mi się zaświeca ekran, no może jak tam jestem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box i problemy
Piotrekk85 napisał(-a):
Brakuje opcji Konta lub Moje Konta. Jutro poszukam gdzie się to zgubiło.
Gdzieś tam chyba zdaje mi się, że są. Do jutra-dobranoc i dziękuję za dziś
Znalazłem dzisiaj i po konfiguracji Multi Boxa chyba zostały ukryte. Są jeszcze ustawienia w ikonce Wiadomości>Ustawienia>MMS>Profil trans. danych, oraz w tej samej ikonce Wiad. sieciowe>Aktywacja/Wył., ale to chyba nie ma znaczenia. Jest jeszcze ikonka Ustawienia>Sieć/Wybierz>Profile trans.danych>1 Profil trans. danych>2 Ustawienia VOD. No i wspominana ikonka E-mail z profilami transmisji danych. Pewnie każda ikonka musi mieć inne ustawienia, czyli albo WAP Orange GPRS, albo Orange MMS, albo Orange INTERNET. Bo każda ikonka takie opcje ma.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »