Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multi Box i problemy

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy

Przechodząc w godzinach dopołudniowych na różne, możliwe i dostępne metody, celem dotarcia do Multi Boxa, napotkałem na przeszkody. Przechodzę z Zarządzanie kontem>Usługi mobilne >Ustaw telefon (będąc zalogowanym cały czas). Musiałem się, niestety, zalogować (sesja wygasła?). Nic podobnego! Wskoczyła ta stara, znajoma mi strona z burebuska (usługi stacjonarne). Mam więc do wyboru: albo przejdź na stronę główną (proszę spojrzeć na 2 x Wyloguj), więc to czynię i jestem na https://www.orange.pl/ Więcej>Konfiguracja telefonu kieruje na http://www.mojtelefon.info/ orange.pl > Dla osób prywatnych > Więcej > Orange Ekspert > mój telefon (sic! zaloguj się), wyskakuje błąd, bo nie można wpisać modelu telefonu. Cofam więc Wstecz (bez logowania) i wybieram Samsung, przewijam i nie ma S5610, więc wpisuję ręcznie i > szukaj - nie działa. Przewijanie-brak na liście. Kombinuję dalej i zjeżdżam na dół strony Multi Box-jest nareszcie! Aktywuj usługę Multi Box-"Obecnie nie jesteś Użytkownikiem usługi MultiBox." Powrót do opisywanego błędu wcześniej. A jakaś czapka niewidka mi ją włączyła. https://www.orange.pl/zaloguj.phtml i mogę oraz widzę, że mam. Niestety, jak próbuję wejść w zakładkę e-mail, to pojawił się komunikat: "Wybrana funkcja nie jest dostępna. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do tej funkcji aktywuj usługę Multi Box." Dlaczego więc doszukuję się błędu? Bo próby wpisania w konfiguracji telefonu adresu mail kończą się niepowodzeniem. Dopiero po obiadku kolejne podejścia z (trikiem) na stronie http://samnaprawiam.orange.pl/ poskutkowało! Tylko po rozmowie z konsultantem. Teraz testowałem i działa po nowemu.

Zarządzanie kontem 1.pngUstawienia konta2.pngkonfiguracja 3.pngS5610szukaj4.pngkombinuję 5.pngMB po nowemu6.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Multi Box i problemy

Brakuje opcji Konta lub Moje Konta. Jutro poszukam gdzie się to zgubiło.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Multi Box i problemy

A nie aktywowałeś poczty na koncie mobilnym burebusek1?
Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy

@AnonimZobacz to na przykładzie androida tutaj

Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy

@Anonim, jest bardziej czytelne, co i tak nie zmienia postaci rzeczy, które i co wybrać. Domyślam się, że serwer POP 3, tak?

@Piotrekk85, aktywowałem, bo mi wcześniej podpowiadałeś, że chodzi o Multi Boxa. Konsultant potwierdził, że takie same kroki mogę powtórzyć z Gmailem. Pewnie inne dostępne w tel. też.

Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy

@Anonim Port POP3: 110.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Multi Box i problemy

@Anonim: wybacz za szczerość i może głupie pytanie: czy poczta na telefonie jest Ci niezbędna? Ona w tym telefonie nie będzie miała wszystkiego, taki telefon. A o wiele wygodniej obejrzeć sobie na komputerze. I nie trzeba się męczyć.
Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy

@Piotrekk85, może i masz rację. Ale skoro po aktywacji przeszły mi do Multi Boxa kontakty z Gmaila, który jest jednocześnie ważnym ogniwem konta głównego, to równie dobrze by było, gdybym mógł to samo poczynić w telefonie z Gmailem (a jednak rozważam), jak jestem poza zasięgiem kompa. Czasami dostaję ważne maile. Nie na takim, a dużo gorszym, ale na owe czasy użytecznym i nowym sprzęcie ( Sony Ericsson K550i ) ładnych 10 lat temu surfowałem po necie. Małymi kroczkami, lecz z Waszą pomocą, chciałbym mieć łączność, chociażby tę sprzed dekady.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Multi Box i problemy

Tylko wiesz, musisz pamiętać, że Gmaila w Twoim telefonie nie skonfigurujesz - bo jak ustaliliśmy w drugim wątku - musisz włączyć dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji oraz wyłączyć weryfikację dwuetapową.

A co do multiboxa. Na jakim jesteś etapie?
Anonim

Nie dotyczy

Multi Box i problemy


Piotrekk85 napisał(-a):
A co do multiboxa. Na jakim jesteś etapie?

Ustawienia Orange INTERNET-ustaw nazwę-Orange INTERNET, a w instrukcji Internet GPRS
punkt dostępu-internet (zgodne)
Typ uwierzytelnienia-Brak/Zmień-ustawiłem Normalny, jest jeszcze Bezieczny i Brak
Identyfikator użytkownika-ustawiłem swoje dane
Hasło-xxxxxxxx
Protokół HTTP/WAP???
Adres strony domowej
http://
Adres 0.0.0.0-powinien być automatyczny
Port 8080
Czas opóźnienia(sek.)90-ma znaczenie?/Zapisz
No i Ustawienia zaawansowane


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Multi Box i problemy

Stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po co modyfikujesz wcześniejsze ustawienia?