- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange. Login i haslo.
Ew. drydnij na infolinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange. Login i haslo.
Okej.
Zadzwonił miły pan (10/10) i wszystko jasne.
Na umowie jest DO 10 Mbps a do mnie dociera tylko ~7 Mbps. No dzięki wielkie orange. 😛
Troche strona kłamie bo pokazywała że działa u mnie normalnie 10 Mbps.
Mam internet mobilny który sięga do 24-30 Mbps tyle że z limitem 5GB.
I tu pytanie za 200 pkt:
Co oznacza ten wykres? Prędkość po przekroczeniu to 16-64kb/s czy większa czy będzie naliczało opłaty?
A najlepsze to jest że karta LTE a router 3G. No dzięki wielkie orange. 😛 v2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange. Login i haslo.
Mikołaj napisał(-a):pozwolę sobie na małe sprostowanie i podsumowanie.
Strona konfiguracja.neostrada.pl służy do zarządzania ustawieniami poczty i hostingu dla użytkowników neostrady. Do przeglądania poczty łatwiej logować się na stronie webmail.neostrada.pl.
@Mikołaj mógłbyś podać aktualną stronę do logowania do zarządzania ustawieniami? Przy kolejnej próbie otworzyła się jakaś strona 😉
Przy próbie zalogowania do "poczty" pojawia mi się komunikat "Błąd połączenia z serwerem!", przy okazji... na tej stronie brakuje informacji jak można odzyskać/zmienić hasło... czy to tylko przez podany przeze mnie wcześniej błąd?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange. Login i haslo.
@Ativ, dwie sprawy 😄
1. Czy przypadkiem w Twojej ofercie internetu mobilnego nie masz różnych limitów na pobieranie danych dla technologii 3G i LTE? Bo jeśli mnie pamięć nie myli to wklejony wykres pokazuje właśnie limity dla tych technologii i jeśli np. wykorzystasz XX-dużo-tak-bardzo-Gb danych to może zostać tymczasowo ograniczona szybkość internetu w 3G, a pod LTE dalej będzie śmigał na full.
2. Prośba od nas - zerknij jeszcze raz na swój pierwszy post w tym temacie i odpowiedzi innych osób i oznacz jako rozwiązanie "tę jedyną" 😉 Znaczy tę, która najbardziej Ci pomogła. Dzięki temu inne osoby, które będą miały podobny problem szybciej trafią do rozwiązania 🙂
Aaaa, i prośba numer 3 😄 Następnym razem, gdy będziesz zadawał pytanie "z innej beczki" to proszę - stwórz nowy temat, wtedy dla wszystkich będzie czytelniej i łatwiej 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange. Login i haslo.
@Misiek62 a jak teraz, działa, czy nadal masz jakieś problemy?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »