16-12-2017
10:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
10:03
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Ale sprecyzujmy jeszcze jedną kwestię, bo coś innego piszesz w obu wątkach.
Czy nie możesz w ogóle się połączyć z konsultantem?
Czy masz informację o "płatności" połączenia, ale połączyć się możesz?
Czy nie możesz w ogóle się połączyć z konsultantem?
Czy masz informację o "płatności" połączenia, ale połączyć się możesz?
16-12-2017
10:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
10:13
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Dantes napisał(-a):Rozumiem że wykonałeś rozmowę. Z konśultantem ? I na tej podstawie piszesz że działa ..?
@Dantes, wywnioskowałem, że do mnie się zwracałeś, tak? Jeżeli tak, to w wersji 4.0.2 połączenia bezpłatne z konsultantem było ok na tamten moment.
16-12-2017
12:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
12:18
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
W obu wątkach to samo, tylko tam dochodzi dodatkowe zapytanie którego tu chyba nie przytoczyłem . ale połączenia nie ma z konsultantem i wydawało się że to wyraźnie napisałem , jest dokładnie tak jak napisał kolega który założył ten wątek, .. czyli po wybraniu połączenia i tematu rozmowy łączy i witamy w Orange. ... Chwila ciszy i otrzymuje info aby się połączyć skorzystaj z aplikacji ... I kończy połączenie. .
16-12-2017
15:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
15:13
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
@Dantes, czy w aplikacji na pełnym logowaniu wykonałeś to połączenie? Ja dzisiaj nie miałem problemu.
16-12-2017
15:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
15:32
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Tak zawsze na pełnym. Nawet zmieniłem hasło na nowsze co by mieć takie samo jak na nowym Moje orange w necie. . może. Dlatego że mam starego androida ? 4.4 oraz 5.0 na drugim telefonie
16-12-2017
15:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
15:36
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Poczekaj na aktualizację, ma być podobno na dniach. Ew. jakaś starszą nieoficjalną wersję w pliku apk.
16-12-2017
15:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
15:40
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Jak wejdę na PC, to coś skrobnę, bo appka ma ułomności.
16-12-2017
15:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
15:44
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Korzystam z ostatniej która u mnie działa czyli 3.11.1..
16-12-2017
18:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
18:09
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Dantes napisał(-a):
Korzystam z ostatniej która u mnie działa czyli 3.11.1..
@Dantes, ja mam 4.0.2 i tak to wygląda. Dzisiaj połączenie, ale screeny niektóre są wcześniejsze, bo jakby za każdym razem robić, to bez sensu.
24-12-2017
13:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-12-2017
13:32
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Pojawiła się oczekiwana aktualizacja i teraz chyba się już mogę dodzwonić wykonać połączenie ale ... Płatne i to nie jest szybkie połączenie bo trzeba. Się trochę naklikać. . tak więc jak dla mnie nadal słabo.