Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 40
  • 21
  • 1

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

Witam, korzystam z aplikacji Mój Orange w wersji 4.0.2 (najnowszej) na androidzie. Niezależnie o jakiej porze próbuje z poziomu aplikacji uzyskać połączenie z doradcą to telefon wykonuje połączenie na numer 502802800 i słyszę "jeśli chcesz bezpłatnie połączyć się z doradcą skorzystaj z aplikacji mój orange'. Nie ma znaczenia czy jaki temat rozmowy wybieram oraz czy dzwonie z konta stacjonarnego czy mobilnego. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu?

34 ODPOW. 34
Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

@Vilgefort, musisz być na pełnym logowaniu i jak wejdziesz w słuchawkę, to masz tam cztery pozycje do wyboru na bezpłatne połączenie. Działa-cierpliwościEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 40
  • 21
  • 1

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

@Anonim jestem na pełnym zalogowaniu i wiem jak to zrobić ponieważ aplikacja przed aktualizacją działa bardzo dobrze. Co do cierpliwości to próbuje po kilka razy o różnych porach i jeszcze ani razu mnie nie połączyło.

Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

@Vilgefort, ostatnio dwa razy stuknąłem w pozycję techniczną i połączyło. Wyskoczył zdaje mi się BOK, a numer od 802...coś tam, bo wykasowałem. Jeszcze dla pewności utwierdzałem się co do bezpłatnego połączeniaEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 100
  • 100
  • 0

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

Potwierdzam nie działa .. Od wersji 4 wzwyż.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 100
  • 100
  • 0

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

Rozumiem że wykonałeś rozmowę. Z konśultantem ? I na tej podstawie  piszesz że działa ..? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

@Dantes: mam jeszcze kilka pomysłów:

1) czy masz ustawieniach gdzieś włączone wyłączenie internetu w trakcie połączeń głosowych? (tego nie powinno być)
2) masz udzielone wszystkie uprawnienia dla aplikacji?
3) sugerowałbym wykonać test: zadzwoń do kogoś innego, w trakcie rozmowy przejdź do menu i uruchom dowolną aplikację wymagającą połączenia z internetem; jeśli to nie działa, to jakiś błąd softu w telefonie

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 100
  • 100
  • 0

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

Czyli ta nowa wersja działa w inny sposób jak starsze? Bo tam działa wszystko bez zarzutu. Sprawdzone na dwóch telefonach . Samsung S3 oraz note 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

Tak, jest inna gałąź.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 100
  • 100
  • 0

Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem

No cóż na. Dwóch telefonach sprawdzone jak wspomniałem i nowsze wersję mają ten błąd. Może. To wina starego androida ? Ale. Jeśli tak to nie powinno być aktualizacji dostępnej dla starszych wersji systemu. .