- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Witam, korzystam z aplikacji Mój Orange w wersji 4.0.2 (najnowszej) na androidzie. Niezależnie o jakiej porze próbuje z poziomu aplikacji uzyskać połączenie z doradcą to telefon wykonuje połączenie na numer 502802800 i słyszę "jeśli chcesz bezpłatnie połączyć się z doradcą skorzystaj z aplikacji mój orange'. Nie ma znaczenia czy jaki temat rozmowy wybieram oraz czy dzwonie z konta stacjonarnego czy mobilnego. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
@Vilgefort, musisz być na pełnym logowaniu i jak wejdziesz w słuchawkę, to masz tam cztery pozycje do wyboru na bezpłatne połączenie. Działa-cierpliwości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
@Anonim jestem na pełnym zalogowaniu i wiem jak to zrobić ponieważ aplikacja przed aktualizacją działa bardzo dobrze. Co do cierpliwości to próbuje po kilka razy o różnych porach i jeszcze ani razu mnie nie połączyło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
@Vilgefort, ostatnio dwa razy stuknąłem w pozycję techniczną i połączyło. Wyskoczył zdaje mi się BOK, a numer od 802...coś tam, bo wykasowałem. Jeszcze dla pewności utwierdzałem się co do bezpłatnego połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
Rozumiem że wykonałeś rozmowę. Z konśultantem ? I na tej podstawie piszesz że działa ..?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
1) czy masz ustawieniach gdzieś włączone wyłączenie internetu w trakcie połączeń głosowych? (tego nie powinno być)
2) masz udzielone wszystkie uprawnienia dla aplikacji?
3) sugerowałbym wykonać test: zadzwoń do kogoś innego, w trakcie rozmowy przejdź do menu i uruchom dowolną aplikację wymagającą połączenia z internetem; jeśli to nie działa, to jakiś błąd softu w telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem
- « Poprzedni
- Następny »