- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Proponowałem takie rozwiązanie na czacie Orange. Poinformowano mnie, że nie da się?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Zobacz @velyaro czy nie masz linku czasami w spamie ( lubi tam trafiać )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@wscieklaewkanapisał(-a)Zobacz @velyaro czy nie masz linku czasami w spamie ( lubi tam trafiać )
Zaglądam również i tam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.
A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@wscieklaewkanapisał(-a)Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.
A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉
co będzie zawierał ten link? Dalszy ciąg weryfikacji danych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@velyaro napisał(-a)
@wscieklaewkanapisał(-a)
Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.
A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉
co będzie zawierał ten link? Dalszy ciąg weryfikacji danych?
Tak będzie to ciąg dalszy procesu zakładania konta wraz z weryfikacją przez PIN z SMS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
na ten moment cisza. Żaden mail nie przyszedł. Powinienem ponowić próbę pierwszego etapu rejestracji, czy jednak czekać do pełnych 24h?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Poczekaj do pełnych, albo spróbuj jeszcze raz - potwierdź z doradcą maila - czy czasem nie ma w nim jakiejś literówki. Powodzenia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@Bartłomiejnapisał(-a)Poczekaj do pełnych, albo spróbuj jeszcze raz - potwierdź z doradcą maila - czy czasem nie ma w nim jakiejś literówki. Powodzenia 🙂
Napisałem na czacie - otrzymałem informacje (tą samą kolejny raz) - "Niestety, na Pana koncie jest błąd techniczny, muszę go zgłosić do naprawy"
Nikt w dziale technicznym nie wie co to za błąd i nie ma koncepcji jego rozwiązania jak sądzę. Temat chyba jest przegrany 😞
Jedyne rozwiązanie tak sobie myślę, to rozwiązać umowę, zamknąć konto. Następnie podpisać nową umowę z nowym kontem i w tedy będzie działać.
Qrcze, mam wrażenie że błąd techniczny na moim koncie to jest jakiś banał, natomiast czas poświęcony na jego naprawę (ponad 6 miesięcy) to jest .... brak szacunku do klienta. Wieloletniego klienta, który jest z Orange od początku jego istnienia ;( od kiedy Idea obejmował jedynie Warszawę swoim zasięgiem 🙂
Dzięki Wszystkim za rady. Warto było spróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?
@wscieklaewka, już patrzę 🙂