Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Nowy Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Wielkie dzięki @Wojciech/u

chociaż nie wiem czy czasem nie udało mu się bo byłam na jego stronie i widziałam że coś chce posegregować na poczcie, czyli może ? chciałabym bardzo aby to skończyło się happy endem 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Wojciechnapisał(-a)

@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?

 

@wscieklaewka, już patrzę 🙂


Witaj, dziękuję za chęć pomocy.

Numer - jasne że posiadam, świeżutki - dzisiaj założony (kolejny): INC000021085953.

 

Etap, no cóż. (09.2018) Rejestracja do nowego MO nie udała się, a obecnie każda próba logowania się do konta skutkuje pojawieniem się banera informującego o konieczności rejestracji. Ja się rejestruje, system myśli (kwadrat się kręci), po czym pojawia się komunikat błędu z serii M012.

 

Następna powiązana z tym tematem sprawa (jak sądzę) brak możliwości weryfikacji mojego numeru tel. w sklepie orange.pl. Chcę coś kupić, system prosi o podanie numeru, wysyła sms'a, którego ja wklepuję w pole na stronie www, po czym pojawia się komunikat typu " mamy chwilowe problemy, spróbuj za chwilę".

Za każdym razem, kiedy dzwonię do Działu Technicznego Orange zgłaszając problem, dowiaduję się, że konsultant nie może zweryfikować mojego numeru w NMO, jedynie w starym widzi moje dane, i że muszę czekać - technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

Wielkie dzięki @Wojciech/u

chociaż nie wiem czy czasem nie udało mu się bo byłam na jego stronie i widziałam że coś chce posegregować na poczcie, czyli może ? chciałabym bardzo aby to skończyło się happy endem 🙂


Do poczty (poczta.orange.pl) mogę się zalogować. Nie byłem tam wieki i postanowiłem faktycznie porobić porządki. 

Poza wszystkim dziękuję za wstawiennictwo 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@velyaronapisał(-a)

@Wojciechnapisał(-a)

@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?

 

@wscieklaewka, już patrzę 🙂


Witaj, dziękuję za chęć pomocy.

Numer - jasne że posiadam, świeżutki - dzisiaj założony (kolejny): INC000021085953.

 

Etap, no cóż. (09.2018) Rejestracja do nowego MO nie udała się, a obecnie każda próba logowania się do konta skutkuje pojawieniem się banera informującego o konieczności rejestracji. Ja się rejestruje, system myśli (kwadrat się kręci), po czym pojawia się komunikat błędu z serii M012.

 

Następna powiązana z tym tematem sprawa (jak sądzę) brak możliwości weryfikacji mojego numeru tel. w sklepie orange.pl. Chcę coś kupić, system prosi o podanie numeru, wysyła sms'a, którego ja wklepuję w pole na stronie www, po czym pojawia się komunikat typu " mamy chwilowe problemy, spróbuj za chwilę".

Za każdym razem, kiedy dzwonię do Działu Technicznego Orange zgłaszając problem, dowiaduję się, że konsultant nie może zweryfikować mojego numeru w NMO, jedynie w starym widzi moje dane, i że muszę czekać - technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.

 


Dodam, że za poradą życzliwej forumowiczki próbowałem rejestracji przez stronę: https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja

Podałem swój dotychczasowy adres email używanego w starym mo. Konsultant na czacie poinformował mnie, że została przesłana wiadomość weryfikacyjna na ten adres. Niestety nie przyszła, ani w 24h ani do spamu. Spróbowałem raz jeszcze, podając inny adres, na który Orange wysyła mi faktury - na ten też nić nie przyszło


Zespół Nasz Orange
  • 2908
  • 10834
  • 64

Mój Nowy Orange

Widziałem w innym temacie jaki błąd Ci się pokazuje i przy tym jak najbardziej trzeba było zrobić zgłoszenie. To które podałeś ma datę do 7 marca na odpowiedź. Także czekamy co się pojawi.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Wojciechnapisał(-a)

Widziałem w innym temacie jaki błąd Ci się pokazuje i przy tym jak najbardziej trzeba było zrobić zgłoszenie. To które podałeś ma datę do 7 marca na odpowiedź. Także czekamy co się pojawi.


Ok, to czekamy.

Takie zgłoszenia reklamacyjne w tej sprawie zakładałem (formalnie) wcześniej dwa razy.

Za pierwszym razem dostałem nawet odpowiedź na piśmie do domu - że problem jest w trakcie rozwiązywania i należy czekać. Za drugim razem odpowiedź (już mailowa) była mniej więcej taka - jak już pisaliśmy przy okazji pierwszego zgłoszeniu, trzeba czekać. Dzisiaj zostało założone kolejne zgłoszenie - chyba wiem, jaka będzie odpowiedź.

..... kuriozalna sytuacja.

Na ten moment dziękuję za pomoc, a jak otrzymam odpowiedź, odezwę się.

Pozdrawiam


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

7.03 - deadline - to dziś ma wydarzyć się cud - wierzę w to, że w końcu na kolejne moje zgłoszenie ktoś życzliwie odpowie i poda konkretną informację, bez lania wody.

Próba, wszedłem na stronę orange.pl -> zalogowałem się -> pojawił się baner zachęcający do rejestracji w MNO. Po chwili pokazała się plansza (Załacznik). Pojawiła się jakaś zielona kropka na ikonie ludzika. Czy ta plansza oznacza coś dobrego w kontekście MNO - coś robią w tym właśnie kierunku, czy jest to zwykły zbieg okoliczności a komunikat oznacza "jakieś tam" prace techniczne, nie związane z tematem?

 

2019-03-07_07h46_50.png


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mój Nowy Orange

Może ci biedronka siadła na monitorze 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

Plansza zniknęła. Pojawił się komunikat, rozwiewający nadzieję 😕

2019-03-07_08h34_45.png

 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

 


@velyaronapisał(-a)

Plansza zniknęła. Pojawił się komunikat, rozwiewający nadzieję 😕

2019-03-07_08h34_45.png

 


Witaj @velyaro 

Nie było mnie na forum parę dni za sprawą tego błędu logowania w NMO ( może jestem za wrażliwa, ale bardzo mnie bulwersuje ten temat )

Przed 10 minutami próbowałam Ci odpisać ale nie mogłam zalogować się na forum ( wyskakiwał błąd 500 coś tam - z takim trybikiem po prawej stronie )

Spróbuj dowiedzieć się na czacie co oznacza Twój komunikat który otrzymałeś.