Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Nowy Orange

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10912
  • 64

Mój Nowy Orange

Jeżeli chodzi o odpowiedź na ten komunikat, to jeszcze się nie pojawiła. Dzisiaj po południu zapewne się już coś pojawi. Jeszcze jedno zgłoszenie mają informatycy co do tego problemu, gdzie termin jest 12 marca. Zobaczymy co z odpowiedzą na pierwsze zgłoszenie po południu.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

 


@velyaronapisał(-a)

Plansza zniknęła. Pojawił się komunikat, rozwiewający nadzieję 😕

2019-03-07_08h34_45.png

 


Witaj @velyaro 

Nie było mnie na forum parę dni za sprawą tego błędu logowania w NMO ( może jestem za wrażliwa, ale bardzo mnie bulwersuje ten temat )

Przed 10 minutami próbowałam Ci odpisać ale nie mogłam zalogować się na forum ( wyskakiwał błąd 500 coś tam - z takim trybikiem po prawej stronie )

Spróbuj dowiedzieć się na czacie co oznacza Twój komunikat który otrzymałeś.

 


Dowiadywałem się, a jakże. Pani konsultantka poinformowała mnie że "faktycznie mamy obecnie jakiś błąd na stronie" Zapytana, czy w takim układzie może przekazać mi informacje na temat statusu mojego zgłoszenia. Odpowiedziała, że nie ma wglądu w zgłoszenia reklamacyjne (techniczne) ! Tym samym nie może udzielić mi odpowiedzi. Powiedziałem, że tego typu zgłoszenia już zakładałem i wcześniej zapytani przeze mnie konsultanci udzielali mi informacji w zgłoszonej sprawie. Nic nie rozumiem - raz mogą innym razem nie.

Nie dość, że sam muszę pilnować sprawy, wyręczając w tym Usługodawcę (który w końcu nie robi tego charytatywnie), to jeszcze do tego nie mogę zasięgnąć konkretnej, wiążącej informacji.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Wojciechnapisał(-a)

Jeżeli chodzi o odpowiedź na ten komunikat, to jeszcze się nie pojawiła. Dzisiaj po południu zapewne się już coś pojawi. Jeszcze jedno zgłoszenie mają informatycy co do tego problemu, gdzie termin jest 12 marca. Zobaczymy co z odpowiedzą na pierwsze zgłoszenie po południu.


@Wojciech  Dziękuję za informację.

Dzisiaj, jak rozmawiałem z konsultantką (myśląc "pozytywnie" o tym komunikacie z wcześniejszego postu) na "wałkowany" temat, otrzymałem informację, że przekazała moją dzisiejszą wypowiedź na czacie do działu technicznego, mimo że prosiłem, żeby już tego nie robiła, bo już trochę tych zgłoszeń wisi , komentarzy, informacji itp.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

@velyaro 

Ten temat to rzeka Emotikon: Smutny ciągnie się już bardzo długo, nie wiedzieć dlaczego. Ja miałam problem, inni forumowicze mają również to samo ( wystarczy poszperać i poczytać ) Myślę, że @Wojciech  działa w tej kwestii.

Zobaczymy co będzie popołudniu, natomiast dział techniczny powinien przyznać się do tego, że błędy są od dawien dawna, a nie zbywać klienta takimi ogródkowymi odpowiedziami.

I znów jestem wściekła Emotikon: Wściekły


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

@velyaro 

Ten temat to rzeka Emotikon: Smutny ciągnie się już bardzo długo, nie wiedzieć dlaczego. Ja miałam problem, inni forumowicze mają również to samo ( wystarczy poszperać i poczytać ) Myślę, że @Wojciech  działa w tej kwestii.

Zobaczymy co będzie popołudniu, natomiast dział techniczny powinien przyznać się do tego, że błędy są od dawien dawna, a nie zbywać klienta takimi ogródkowymi odpowiedziami.

I znów jestem wściekła Emotikon: Wściekły


Przepraszam @wscieklaewka że zepsułem Ci humor, ale to nie było celowe. Natomiast doceniam również Twoje zaangażowanie. Tak naprawdę to (już to pisałem) te Forum i Wasz odzew spowodował, że spróbowałem raz jeszcze zawalczyć o MO i mam taką cichutką nadzieję, że się uda 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange


@velyaronapisał(-a)

Próba, wszedłem na stronę orange.pl -> zalogowałem się -> pojawił się baner zachęcający do rejestracji w MNO. Po chwili pokazała się plansza (Załacznik). Pojawiła się jakaś zielona kropka na ikonie ludzika. Czy ta plansza oznacza coś dobrego w kontekście MNO - coś robią w tym właśnie kierunku, czy jest to zwykły zbieg okoliczności a komunikat oznacza "jakieś tam" prace techniczne, nie związane z tematem?

 

2019-03-07_07h46_50.png


@velyaro , też dzisiaj zauważyłem ten zielony punkt na ludziku, a to znak, że coś działają. 

@bluesmanniak ,nie podsycaj atmosfery biedronką, bo jak te chińskie "podróby" nas oblezą, to wiesz, że mamy przesr...??? Emotikon: Mrugający @@@-y jedne Emotikon: Język


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

Przed chwilą zalogowałem się do MO. Pojawił się błąd 404. Zielona kropka nadal była na ludziku. Po paru minutach odświeżyłem stronę i....... brak baneru z informacją o przejściu do MNO, natomiast wyświetla się MO, bez błędów - no zbyt piękne żeby było prawdziwe. Nie wiem tylko czy jest to NMO czy poprzednia wersja MO, ale jest postęp - bardzo duży 😄

@wscieklaewka, @Wojciech , @Anonim  bardzo dziękuję za dotychczasowe wsparcie. Poobserwuje te nowe szczęście 🙂 do jutra, sprawdzę jeszcze czy mój numer weryfikuje się w NMO, np w sklepie orange, ale zapowiada się nieźle 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@velyaro , mam swoją teorię nt. dziwnego niby logowania, które jednakowóż jest faktem już dokonanym. Nie moja broszka.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Anonimnapisał(-a)

@velyaro , mam swoją teorię nt. dziwnego niby logowania, które jednakowóż jest faktem już dokonanym. Nie moja broszka.


nie bardzo wiem, co masz na myśli. Rozwiń tezę nt teorii dziwnego logowania. Zgadzam się że jakoś dziwnie się to odbyło - proces przejścia spłycony do minimum. Wyobrażałem sobie, że rejestracja odbędzie się zgodnie z założeniami, z podaniem adresu email, weryfikacją przesłanego linku, itd. Do tego stopnia ze naprawdę nie wiem, czy to już jest nmo, ale ważne ze mam dostęp do swoich danych.

Ciekawostka - Jak bawiłem się logowaniem, nawiązując do wcześniejszych "wpisów" - np. logowałem się i zanim pojawił się ekran o migracji, wylogowywałem się z okna i tak kilka razy - system zgłupiał do tego stopnia, że po zalogowaniu miałem dostęp do swojego panelu (konta) i nie pokazywało się okno o migracji. Natomiast nie na wszystko mogłem kliknąć - niektóre odnośniki przenosiły mnie na stronę logowania (pomimo że już byłem zalogowany)


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

@Wojciechczy miałbyś możliwość dowiedzieć się, co właściwie się zadziało? Orange nie odezwał się do mnie, nie przekazał mi informacji w sprawie założonego zgłoszenia.